نمونه سوالات استخدامی شرکت فولاد زرند ایرانیان

مجموعه ای کمک آموزشی [ نمونه سوالات استخدامی شرکت فولاد زرند ایرانیان ] که در حال حاضر در حال مطالعه توضیحات مربوط به آن هستید ، نمونه سوالات استخدامی جهت آمادگی کارجویان و داوطلبین گرامی شرکت در آزمون استخدامی شرکت فولاد زرند ایرانیان است که توسط گروه طلافایل جمع آوری ، تدوین و برای دانلود قرار گرفته است.

این مجموعه با توجه آخرین متن آگهی استخدام شرکت فولاد زرند ایرانیان و  بند مواد آزمون آگهی استخدام این شرکت تهیه گردیده و شامل نمونه سوالات تألیفی و استاندارد آزمون های مختلف استخدامی به همراه جواب بصورت چهار گزینه ای مشابه آزمون آتی می باشد.

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی امسال شرکت فولاد زرند ایرانیان
– با توجه به متن آخرین آگهی استخدامی این شرکت آزمون کلیه‌ ی مقاطع تحصیلی شامل ۴۰ سؤال عمومی و 40 سؤال تخصصی می‌باشد. سؤالات عمومی شامل معارف‌اسلامی ، زبان و ادبیات فارسی ، زبان انگلیسی ، هوش و استعداد تحصیلی و سؤالات تخصصی شامل مطالب تخصصی رشته شغلی مورد نظر خواهد بود.

– با توجه به توضیحات ارائه شده کارشناس طلافایل ، مجموعه ای منتخب و استاندارد از نمونه سوالات تألیفی استخدامی طبق مفاد آزمون استخدامی را تنظیم و برای دانلود قرار داده است.

++ با توجه توضیحات محتویات این بسته شامل :

+ 450 نمونه سوال استاندارد معارف اسلامی به همراه جواب ( پاسخنامه )
+ 550 نمونه سوال استاندارد زبــان و ادبـیات فارسـی به همراه جواب ( پاسخنامه )
+ 500 نمونه سوال استاندارد زبـان انگلیسـی به همراه جواب ( پاسخنامه )
+ 550 نمونه سوال استاندارد هوش و استعداد تحصیلی به همراه جواب ( پاسخنامه )

+ توجه : تمامی سوالات دارای پاسخ بوده و فایل های دریافتی دارای قابلیت پرینت ( چاپ ) و همچنین قابل استفاده در کامپیوتر و موبایل می باشد.
+ توجه : این بسته از نمونه سوالات برای تمام مقاطع تحصیلی مناسب می باشد.

+ مزیت های ویژه ی این بسته :
۱- حاوی سوالات پرتکرار و استاندارد
۲- حاوی سوالات منطبق با سرفصل های آزمون امسال
۳- حاوی سوالات جدید
4- کمیت و کیفیت بالا
5- کنترل چندین باره و دقت در حداقل کردن خطای انسانی در طراحی سوالات
6- قیمت پایین تر نسبت به سایت های مشابه

 

 – همانطور که ملاحضه کردید این مجموعه با توجه به محتویات می تواند در آزمون استخدامی شرکت فولاد زرند ایرانیان برگ برنده شما نسبت به سایر رقبا باشد و با مطالعه این مجموعه گامی بلند به سوی استخدام شدن خود بر دارید.
» چطور این مجموعه نمونه سوالات استخدامی شرکت فولاد زرند ایرانیان دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از کلیک بر خرید و دانلود فوری این مجموعه ، به سبد خرید انتقال داده می شوید ، پس از وارد کردن نام و ایمیل ، بر روی دکمه پرداخت و تکمیل خرید کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق ، لینک دانلود فوراً به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل خودتان را درست وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.

قیمت این محصول 27500 تومان میباشد
پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب