نمونه سوالات آزمون استخدامی شرکت توانیر

این بسته از نمونه سوالات [ نمونه سوالات آزمون استخدامی شرکت توانیر ] جهت آمادگی داوطلبین گرامی شرکت در آزمون استخدامی شرکت مدیریت تولید ، انتقال و توضیع نیروی برق ایران ( توانیر ) تهیه و برای مطالعه شما عزیزان در طلا فایل قرار گرفته است.

وزارت نیرو به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز شرکت های وابسته (غیر دولتی) زیر مجموعه شرکت های مادر تخصصی توانیر و مهندسی آب و فاضلاب کشور از طریق برگزاری آزمون، استخدام می نماید.

– با توجه آگهی و آزمون استخدامی ، سایت طلافایل این مجموعه سوالات که شامل سوالات تألیفی آزمون های مختلف استخدامی همراه با جواب است که با توجه به سرفصل های آزمون استخدامی امسال ، گردآوری ، تنظیم و بصورت یک مجموعه با ارزش برای دانلود و مطالعه قرار داده شده است.

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی شرکت توانیر

+ با توجه به متن آخرین آگهی استخدام شرکت توانیر مفاد آزمون استخدامی شامل 1 – زبان و ادبیات فارسی 2 – زبان انگلیسی عمومی 3 – ریاضی و آمار مقدماتی 4 – فناوری اطلاعات 5 – معارف اسلامی 6 – اطلاعات سیاسی ، اجتماعی و مبانی قانونی خواهد بود.

— + محتویات این بسته با توجه به  توضیحات شامل :

+ 550 سوال استاندارد زبان و ادبیات فارسی همراه با پاسخنامه    ( جواب )

+ 500 سوال استاندارد زبان انگلیسی عمومی همراه با پاسخنامه ( جواب )

+ 350 سوال استاندارد ریاضی و آمار مقدماتی همراه با پاسخنامه ( جواب )

+ 570 سوال استاندارد فناوری اطلاعات همراه با پاسخنامه ( جواب )

+ 520 سوال استاندارد  معارف اسلامی همراه با پاسخنامه ( جواب )

+ 350 سوال استاندارد اطلاعات سیاسی ، اجتماعی و مبانی قانونی همراه با جواب

//+ توجه : تمامی سوالات دارای پاسخ بوده و فایل های دریافتی دارای قابلیت پرینت ( چاپ ) می باشد و همچنین میتوانید فایل ها را در کامپیوتر ، لبتاب ، تبلت و یا موبایل خود مشاهده و مطالعه نمایید .//

+ مزیت های ویژه ی این بسته نمونه سوالات :
۱- حاوی سوالات غیر تکراری و استاندارد
۲- حاوی سوالات منطبق با سرفصل های آزمون امسال
۳- حاوی سوالات جدید
۴- حاوی سوالات عمومی
۵- کمیت و کیفیت بالا
6- کنترل چندین باره و دقت در حداقل کردن خطای انسانی در طراحی سوالات
7- قیمت پایین تر نسبت به سایت های مشابه

– همانطور که ملاحضه کردید این مجموعه با توجه به محتویات می تواند در آزمون استخدامی شرکت تونیر برگ برنده شما نسبت به سایر رقبا باشد و با مطالعه این مجموعه گامی بلند به سوی استخدام شدن خود د شرکت توانیر بردارید……

» چطور این مجموعه نمونه سوالات آزمون استخدامی شرکت توانیر دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از وارد کردن مشخصات که شامل ایمیل [ اختیاری ] و شماره موبایل [ صرفاً جهت تسهیل پشتیبانی بوده و ضروری ] است ، بر روی دکمه خرید و دانلود این مجموعه کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق قیمت مجموعه و نمونه سوالات ، لینک دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی شرکت توانیر به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل را نیز وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.
قیمت این محصول 4500 تومان میباشد
» پرداخت و خرید شما به منزله مطالعه کامل توضیحات و آگهی کامل از محتویات بسته و قبول قوانین سایت می باشد پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب