نمونه سوالات آزمون استخدامی دهیاران استان زنجان

– این بسته آموزشی با نام نمونه سوالات آزمون استخدامی دهیاران استان زنجان از گروه کارشناسان طلافایل حاوی نمونه سوالات مناسب آموزشی و پیشنهادی برای داوطلبین شرکت در آزمون دهیاران استان زنجان می باشد.

– کارشناسان ما سعی کرده اند یک مجموعه کامل و جامع از سوالات که بیشترین تکرار را در آزمون های ادوار مختلف را داشته اند را با توجه به مفاد و دروس اعلام شده برای آزمون از منابع موجود تهیه و جهت مطالعه و افزایش سطح آمادگی داوطلبین گرامی شرکت در آزمون استخدامی دهیاران استان زنجان عرضه کنند.

+ با توجه به متن آگهی استخدامی دهیاران استان زنجان آزمون امسال در دو بخش عمومی و تخصصی که آزمون عمومی شامل ۱۰۰ سوال  از مفاد هوش و استعداد تحصیلی، اطلاعات عمومی و اجتماعی و معارف اسلامی، زبان و ادبیات فارسی، فناوری اطلاعات، زبان انگلیسی هر یک به تعداد ۲۰ سوال و آزمون تخصصی شامل ۷۰ سوال که ۵۰ سوال بر اساس رشته شغلی مورد انتخاب که شامل ۶۰ سوال بر اساس رشته شغلی مورد انتخاب و گرایش‌های تحصیلی ذکر شده و ۱۰ سوال در مورد قانون دهیاری‌ها می باشد.

نمونه سوالات آزمون استخدامی دهیاران استان زنجان

+ با توجه به توضیحات ارائه شده و مفاد دروس عمومی ، محتویات این مجموعه آموزشی برای شرکت در آزمون عمومی استخدامی دهیاران استان زنجان شامل موارد زیر می باشد.

++- محتویات این مجموعه باتوجه به توضیحات ارائه شده شامل :

+ 520 سوال استاندارد هوش و استــعداد تحصیــلی به همراه جواب
+ 350 سوال استاندارد اطلاعات عمومی و اجتماعی به همراه جواب
+ 520 سوال استاندارد معارف اسلامی به همراه جواب
+ 550 سوال استاندارد زبان و ادبیات فارسی به همراه جواب
+ 450 سوال استاندارد فناوری اطلاعات به همراه جواب
+ 500 سوال استاندارد زبــان انگلیسـی به همراه جواب
++ هدیه ویژه : جزوه آموزشی آشنایی با قوانین و مقررات دهیاری ها

– توجه : تمامی سوالات دارای پاسخنامه و فرمت فایل ها پی دی اف ( PDF ) و با قابلیت پرینت و کپی بوده و همچنین میتوانید فایل ها را در تبلت و مبایل و رایانه خود مشاهده و مطالعه نمایید .

+ این مجموعه برای کلیه رشته های و گرایش ها و مقاطع تحصیلی این آزمون مناسب است.

+ مزیت های ویژه ی این بسته :
۱- حاوی سوالات پرتکرار و استاندارد
2- حاوی سوالات جدید و مطابق با دروس اعلام شده
3- کمیت و کیفیت بالا
4- کنترل چندین باره و دقت در حداقل کردن خطای انسانی در طراحی سوالات
5- قیمت بسیار پایین تر از سایت های مشابه
– همانطور که ملاحضه کردید این مجموعه آموزشی نمونه سوالات آزمون استخدامی دهیاران استان زنجان با توجه به محتویات که توضیح داده شد می تواند در آزمون استخدامی عامل برتری شما نسبت به سایر رقبا باشد .
» چطور این مجموعه نمونه سوالات آزمون استخدامی دهیاران استان زنجان دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از وارد کردن مشخصات که شامل ایمیل [ اختیاری ] و شماره موبایل [ صرفاً جهت تسهیل پشتیبانی بوده و ضروری ] است ، بر روی دکمه خرید و دانلود این مجموعه کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق قیمت مجموعه و نمونه سوالات ، لینک دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی دهیاران استان زنجان به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل را نیز وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.
قیمت این محصول 17500 تومان میباشد
» پرداخت و خرید شما به منزله مطالعه کامل توضیحات و آگهی کامل از محتویات بسته و قبول قوانین سایت می باشد پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب