نمونه سوالات استخدامی درجه داری نیروی انتظامی

گروه طلا فایل باتوجه به آزمون های استخدامی نیروی انتظامی در مقطع درجه داری و درخواست کابران برآن شد که مجموعه ای از نمونه سوالات را جهت آزمون مقطع درجه داری نیروی انتظامی گردآوری و عرضه کند.

– باتوجه متن آگهی استخدامی امسال نیروی انتظامی سرفصل ها و مواد آزمون برای مقطع درجه داری شامل دروس سطح دیپلم، معارف اسلامی، ادبیات فارسی، آشنایی با رایانه، زبان انگلیسی، هوش و استعداد تحصیلی می باشد .

– کارشناسان ما سعی کرده اند برخلاف محصولات و سایت های مشابه که سوالات بدون محتویات و شباهت به سوالات آزمون را بفروش می رسانند یک مجموعه کامل وجامع که بیشترین تکرار را داشته اند را گرداوری ، تنظیم و دراین مجموعه قرار دهند.

نمونه سوالات استخدامی نیروی انتظامی درجه داری

++ محتوای این مجموعه با توجه توضیحات در دو بخش کلی شامل : [3995سوال و جواب]

++ بخش اول : نمونه سوالات دروس آزمون : ( 3335 سوال و جواب )

+ 570 سوال فناوری اطلاعات ( مهارت های هفتگانه ICDL ) به همراه پاسخ ( ویژه آزمون امسال )
+ 345 سوال ریاضی و آمار مقدماتی به همراه پاسخ ( ویژه آزمون امسال )
+ 550 سوال زبان و ادبـیات فارسـی به همراه پاسخ ( ویژه آزمون امسال )
+ 520 سوال معارف اسلامی به همراه پاسخ ( ویژه آزمون امسال )
+ 500 سوال زبان انگــلیـسی عمــومی به همراه پاسخ ( ویژه آزمون امسال )
+ 300 سوال اطلاعات عمومی دانش اجتماعی و حقوق اساسی به همراه پاسخ ( ویژه آزمون امسال )
+ 550 سوال هوش و استعداد تحصیلی به همراه پاسخ ( ویژه آزمون امسال )

+ بخش دوم: اصل سوالات استخدامی آزمونهای استخدامی سازمان سنجش : (660 سوال با جواب تشریحی)

[اصل سوالات استخدامی برگزار شده دستگاه های اجرایی و سازمان سنجش : آزمون های استخدامی فراگیر دستگاههای اجرایی ، آموزش و پرورش ، تأمین اجتماعی و …. که شامل اصل سوالات دروس فناوری اطلاعات (مهارتهای هفتگانه ICDL ) – ریاضی و آمار مقدماتی – زبان و ادبیات فارسی- معارف اسلامی – زبان انگلیسی عمومی – اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی -هوش و توانمندیهای عمومی سالهای 93 – 95 به تعداد 660 سوال میباشد که مطالعه آن مشابه آن است که شما تجربه همه آزمون های قبلی را خواهید داشت.]

//+ توجه : تمامی سوالات دارای پاسخ بوده و فایل های دریافتی دارای قابلیت پرینت ( چاپ ) می باشد و همچنین میتوانید فایل ها را در کامپیوتر ، لبتاب ، تبلت و یا موبایل خود مشاهده و مطالعه نمایید .//

– این بسته به مدت محدودی با تخفیف ویژه در طلافایل عرضه می شود و شما هم اکنون با داشتن رمز دوم کارت عابر خود می توانید بلافاصله بعد از پرداخت قیمت محصول ، فایل ها را دانلود نموده و گامی بلند به سوی استخدام شدن خود در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بردارید.

» چطور این مجموعه نمونه سوالات استخدامی درجه داری نیروی انتظامی دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از کلیک بر خرید و دانلود فوری این مجموعه ، به سبد خرید انتقال داده می شوید ، پس از وارد کردن نام و ایمیل ، بر روی دکمه پرداخت و تکمیل خرید کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق ، لینک دانلود فوراً به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل خودتان را درست وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.

قیمت این محصول 28500 تومان میباشد
پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب