نمونه سوالات استخدامی دبیر عربی

+ این مجموعه نمونه سوالات از گروه طلافایل ، حاوی نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش و رسته شغلی دبیر عربی می باشد که جهت مطالعه داوطلبین متقاضی این شغل و رشته های تحصیلی مرتبط با آن جمع آوری ، تدوین و عرضه گردیده است .

– در آزمون استخدامی امسال وزارت آموزش و پرورش که توسط سازمان سنجش برگزار می گردد ، رقابت بسیار فشرده و داوطلبین زیادی در آن شرکت می کنند .

نمونه سوالات استخدامی دبیر عربی آموزش و پرورش

– با توجه به متن منتشر شده آگهی استخدامی آموزش و پرورش ، مفاد آزمون دبیر عربی ( کد شغلی 305 ) شامل دوبخش عمومی و تخصصی بوده که بخش عمومی حاوی سوالات دروس 1 ـ فناوری اطلاعات ، ۲ ـ ریاضی و آمار مقدماتی ، ۳ ـ زبان و ادبیات فارسی ، ۴ ـ معارف اسلامی ، ۵ ـ زبان انگلیسی ـ عمومی ، ۶ ـ اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی ، 7 ـ هوش و توانمندیهای عمومی و دروس آزمون تخصصی شامل ۱- قواعد صرف و نحو (کاربردی) ، ۲- ترجمه، تعریب، درک مطلب ، ۳- علوم بلاغی (معانی، بیان، بدیع، عروض) ، ۴- تاریخ ادبیات و نقد ادبی خواهد بود.

– از همین رو گروه کارشناسان طلافایل این مجموعه را که شامل نمونه سوالات عمومی و تخصصی دبیر عربی می باشد را جهت مطالعه داوطلبین گرامی متقاضی شرکت در آزمون استخدامی امسال آموزش و پرورش و کلیه رشته های مورد پذیرش در این رشته شغلی با کد 305 که حاوی مجموعه ها و محتویات زیر می باشد که برای دانلود و مطالعه قرار داده است.

+ – + با توجه توضیحات محتویات این بسته حاوی :

+ الف : قسمت نمونه سوالات پرتکرار دروس عمومی شامل مواد زیر : (2750 سوال همراه با جواب)

+ 550 نمونه سوال پرتکرار ادبیات فارسی به همراه جواب
+ 450 نمونه سوال پرتکرار معارف اسلامی به همراه جواب
+ 500 نمونه سوال پرتکرار زبان انگلیـسی به همراه جواب
+ 490 نمونه سوال پرتکرار دانش کامپیوتر به همراه جواب
+ 410 نمونه سوال پرتکرار هوش و استعداد به همراه جواب
+ 350 نمونه سوال پرتکرار اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی به همراه جواب

+ ب : قسمت نمونه سوالات دروس تخصصی شامل مواد زیر : ( 500 سوال همراه با جواب )

+ 200 نمونه سوال قواعد صرف و نحو (کاربردی) به همراه جواب ( دبیر عربی ) (مهم)
+ 60   نمونه سوال ترجمه، تعریب، درک مطلب  ( دبیر عربی )  به همراه جواب (مهم)
+ 120 نمونه سوال علوم بلاغی (معانی، بیان، بدیع، عروض)  ( دبیر عربی ) به همراه جواب (مهم)
+ 120 نمونه سوال تاریخ ادبیات و نقد ادبی  ( دبیر عربی ) فاقد جواب (مهم)

//+ توجه : تمامی سوالات و فایل های دریافتی دارای قابلیت پرینت ( چاپ ) می باشد و همچنین میتوانید فایل ها را در تبلت و مبایل خود مشاهده و مطالعه نمایید .//

+ مزیت های ویژه ی این بسته :
۱– حاوی سوالات عمومی و تخصصی
2- کمیت و کیفیت بالا
3- قیمت پایین تر نسبت به سایت های مشابه
4- مطابق با سرفصل ها و دروس عمومی و تخصصی آزمون امسال
– همانطور که توضیحات این مجموعه را ملاحضه کردید این مجموعه با توجه به اینکه شامل سوالات تخصصی و عمومی دبیر عربی و کلیه رشته های مورد پذیرش در این شغل آزمون استخدامی آموزش و پرورش ( کد شغلی 305 ) می باشد و می تواند در آزمون استخدامی آزمون استخدامی آموزش و پرورش می تواند شانس قبولی شما نسبت به سایر رقبا بسیار افزایش دهد.با این مجموعه دیگر نیازی به مجموعه های گرانقیمت سایت های دیگر نخواهید داشت.
» چطور این مجموعه نمونه سوالات استخدامی دبیر عربی دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از وارد کردن مشخصات که شامل ایمیل [ اختیاری ] و شماره موبایل [ صرفاً جهت تسهیل پشتیبانی بوده و ضروری ] است ، بر روی دکمه خرید و دانلود این مجموعه کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق قیمت مجموعه و نمونه سوالات ، لینک دانلود نمونه سوالات استخدامی دبیر عربی به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل را نیز وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.
قیمت این محصول 8500 تومان میباشد
» پرداخت و خرید شما به منزله مطالعه کامل توضیحات و آگهی کامل از محتویات بسته و قبول قوانین سایت می باشد پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب