نمونه سوالات استخدامی شرکت فولاد سنگان – تعمیرکار برق

این بسته از نمونه سوالات آموزشی که در حال مشاهده توضیحات آن هستید با نام نمونه سوالات استخدامی شرکت فولاد سنگان – تعمیرکار برق از سایت طلافایل با توجه آزمون پیشروی این شرکت ،جهت افزایش سطح آمادگی داوطلبین قرار داده شده است.

– این مجموعه با توجه به مفاد آزمون و مطابق با دروس اعلامی آزمون آماده و عرضه گردیده است. براساس متن آزمون استخدامی شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان ، آزمون استخدامی تعمیرکار برق کد 10 دیپلم گروه برق با کلیه گرایش ها (فنی و حرفه ای –کاردانش) شامل : منابع آزمون کتبی (دانشی) : در سه بخش ۱ ) عمومی شامل زبان ،آشنایی با مهارت های رایانه ای ICDL و اطلاعات عمومی با وزن۲۰%، ۲) توانایی ذهنی، تحلیلی و ادراکی با وزن ۴۰% ، ۳) تخصصی شامل دروس تخصصی مقطع دیپلم با وزن ۴۰% [ مبانی برق و مدارهای الکتریکی – ماشین های الکتریکی – تکنولوژی و کارگاه برق صنعتی و سیم پیچی – الکترونیک کاربردی ] می باشد .

نمونه سوالات استخدامی شرکت فولاد سنگان - تعمیرکار برق

– با توجه به توضیحات و سرفصل های آزمون استخدامی شرکت فولاد صنایع معدنی فولاد سنگان – تعمیرکار برق ، سایت طلافایل مجموعه پیشنهادی زیر را جهت دانلود و مطالعه و افزایش سطح آمادگی داوطلبین قرار داده اند .

—++ محتویات این بسته با توجه به سرفصل های آزمون به شرح زیر می باشد : ( 2540 سوال با جواب )

++ 1 : بخش نمونه سوالات قسمت آزمون عمومی و مشترک : ( 2150 سوال با جواب )

+ 500 سوال استاندارد زبان به همراه پاسخنامه
+ 570 سوال استاندارد آشنایی با مهارت های رایانه ای ICDL به همراه پاسخنامه
+ 330 سوال استاندارد اطلاعات عمومی به همراه پاسخنامه
+ 750 سوال استاندارد توانایی ذهنی، تحلیلی و ادراکی به همراه پاسخنامه

++ 2 : بخش نمونه سوالات قسمت آزمون تخصصی تعمیر کار برق : ( 390 سوال با جواب )

+ 215 سوال استاندارد مبانی برق و مدارهای الکتریکی به همراه پاسخنامه
+ 35   سوال استاندارد ماشین های الکتریکی به همراه پاسخنامه
+ 90   سوال استاندارد تکنولوژی و کارگاه برق صنعتی و سیم پیچی به همراه پاسخنامه
+ 50   سوال استاندارد الکترونیک کاربردی به همراه پاسخنامه

//+ توجه : تمامی سوالات دارای پاسخ بوده و فایل های دریافتی دارای قابلیت پرینت ( چاپ ) می باشد و همچنین میتوانید فایل ها را در تبلت و موبایل خود مشاهده و مطالعه نمایید .//

+ مزیت های ویژه ی این بسته :
۱- حاوی سوالات پرتکرار و استاندارد
۲- حاوی سوالات منطبق با سرفصل های آزمون امسال
۳- حاوی سوالات جدید
4- کمیت و کیفیت بالا
5- کنترل چندین باره و دقت در حداقل کردن خطای انسانی در طراحی سوالات
6- قیمت بسیار پایین تر از سایت های مشابه

– همانطور که ملاحضه کردید این مجموعه کمک آموزشی ( نمونه سوالات استخدامی شرکت فولاد سنگان – تعمیر کار برق ) با توجه به محتویات ( نمونه سوالات کامل دروس عمومی و تخصصی )  می تواند در آزمون استخدامی شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان عامل برتری شما نسبت به سایر شرکت کنندگان باشد .

+ توجه : این مجموعه کامل بوده و هم شامل دروس تخصصی و هم شامل دروس عمومی می باشد / فریب سایت های متقلب و گرانفروش را نخورید.

» چطور این مجموعه نمونه سوالات استخدامی شرکت فولاد سنگان – تعمیرکار برق دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از کلیک بر خرید و دانلود فوری این مجموعه ، به سبد خرید انتقال داده می شوید ، پس از وارد کردن نام و ایمیل ، بر روی دکمه پرداخت و تکمیل خرید کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق ، لینک دانلود فوراً به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل خودتان را درست وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.

قیمت این محصول 49000 تومان میباشد
پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب