سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشکی قزوین

این مجموعه حاوی نمونه سوالات عرضه شده طلافایل جهت آمادگی کارجویان و داوطلبین گرامی شرکت در آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قزوین می باشد.

+ این مجموعه طبق متن آگهی استخدام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قزوین و سرفصل های اعلام شده و مندرج در متن آگهی منتشر شده تهیه و شامل نمونه سوالات پرتکرار آزمون استخدامی به همراه پاسخ می باشد.

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشگی و خدمات بهداشتی درمانی قزوین با جواب

– با توجه به متن آگهی استخدامی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قزوین ، قسمت عمومی آزمون استخدامی برای کلیه داوطلبین ( تمام مقاطع ) شامل : ۱- زبان و ادبیات فارسی ۲- زبان انگلیسی (عمومی) ۳- ریاضی و آمار مقدماتی ۴- فن آوری اطلاعات ۵- معارف اسلامی ۶- اطلاعات سیاسی و اجتماعی و مبانی قانونی در مجموع به تعداد ۹۰ سوال و آزمون تخصصی نیز شامل سوالات مرتبط با رشته شغلی مورد درخواست داوطلب به تعداد ۴۵ سوال به صورت چهارگزینه ای خواهد بود .

– از همین رو کارشناسان ما ضمن توجه به کیفیت و کمیت سوالات انتخابی ، مجموعه ای زیر را  طبق آخرین سرفصل های اعلام شده برای آزمون جهت دانلود و مطالعه داوطلبین آزمون قرار داده است.

+ – + با توجه توضیحات ارائه شده محتویات این مجموعه شامل :

+ 320 نمونه سوال پر تکرار زبان و ادبیات فارسی با جواب
+ 330 نمونه سوال پر تکرار زبان انگلیسی (عمومی) با جواب
+ 300 نمونه سوال پر تکرار ریاضی و آمار مقدماتی با جواب تشریحی
+ 450 نمونه سوال پر تکرار فن آوری اطلاعات با جواب
+ 450 نمونه سوال پر تکرار معارف اسلامی    با جواب
+ 350 نمونه سوال پر تکرار اطلاعات سیاسی و اجتماعی و مبانی قانونی با جواب

+ توجه : تمامی سوالات دارای پاسخ بوده و فایل های دریافتی دارای قابلیت پرینت ( چاپ ) بوده و در مبایل و تبلیت نیز قابل مشاهده و مطالعه می باشد.

+ مزیت های ویژه ی این بسته :
۱- حاوی سوالات غیر تکراری و استاندارد
۲- حاوی سوالات منطبق با آخرین سرفصل های آزمون ( بروزرسانی شده در اواخر اردیبهشت 94 )
۳- حاوی سوالات جدید
۴- حاوی سوالات پرتکرار
۵- کمیت و کیفیت بالا
6- کنترل چندین باره و دقت در حداقل کردن خطای انسانی در طراحی سوالات
7- قیمت پایین تر نسبت به سایت های مشابه
– همانطور که ملاحضه کردید این مجموعه با توجه به محتویات می تواند عامل موفقیت شما در آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی قزوین نسبت به سایر رقبا باشد پس با مطالعه این مجموعه گامی بلند به سوی استخدام شدن خود بر دارید….
» چطور این مجموعه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشکی قزوین دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از وارد کردن مشخصات که شامل ایمیل [ اختیاری ] و شماره موبایل [ صرفاً جهت تسهیل پشتیبانی بوده و ضروری ] است ، بر روی دکمه خرید و دانلود این مجموعه کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق قیمت مجموعه و نمونه سوالات ، لینک دانلود سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشکی قزوین به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل را نیز وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.
قیمت این محصول 2100 تومان میباشد
» پرداخت و خرید شما به منزله مطالعه کامل توضیحات و آگهی کامل از محتویات بسته و قبول قوانین سایت می باشد پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب