نمونه سوالات استخدامی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

این مجموعه [ با نام نمونه سوالات استخدامی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر ] از گروه طلافایل جهت آمادگی برای شرکت در آزمون استخدامی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر گردآوری ، تدوین و برای دانلود قرار گرفته است.

– با توجه به متن آگهی استخدام شرکت معدنی و صنعتی گل گهر  آزمون استخدامی بصورت چهارگزینه‌ای و با احتساب نمره منفی برای پاسخ‌های نادرست برگزار می‌گردد.

آزمون کتبی هر رشته از دروس عمومی ( شامل هوش، معارف اسلامی و اطلاعات عمومی، زبان انگلیسی و فن آوری اطلاعات )  و سؤالات تخصصی شامل دروس تحصیلی تخصصی رشته دانشگاهی مورد نظر خواهد بود.

نمونه سوالات آزمون استخدامی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

– با توجه به این مسئله سایت ما نمونه سوالات استاندارد و تألیفی را با توجه به مفاد آزمون استخدامی به همراه پاسخ  را در این مجموعه برای مطالعه قرار داده است.

-++ محتوای این مجموعه با توجه به توضیحات ارائه شده شامل : ( 2210 سوال و جواب )

+ 550 سوال استاندارد هوش به همراه پاسخ
+ 520 سوال استاندارد معارف اسلامی به همراه پاسخ
+ 350 سوال استاندارد اطلاعات عمومی به همراه پاسخ
+ 300 سوال استاندارد زبان انگلیسی به همراه پاسخ
+ 490 سوال استاندارد فناوری اطلاعات به همراه پاسخ

//+ توجه : تمامی سوالات دارای پاسخ بوده و فایل های دریافتی دارای قابلیت پرینت ( چاپ ) می باشد و همچنین میتوانید فایل ها را در کامپیوتر ، لب تاب ، تبلت و یا موبایل خود مشاهده و مطالعه نمایید .//

– همانطور که مشاهده می نمایید این مجموعه یکی از معدود مجموعه نمونه سوالات استخدامی شرکت صنعتی و معدنی گل گهر می باشد که با توجه به اینکه دربرگیرنده نمونه سوال مطابق تألیفی با دروس آزمون است ، می تواند گامی بلند برای موفقیت شما در آزمون استخدامی این شرکت باشد. پس وقت و زمان را از دست ندهید و مطالعه این مجموعه را آغاز کنید و از رقبای خود پیشی بگیرید…

» چطور این مجموعه نمونه سوالات استخدامی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از کلیک بر خرید و دانلود فوری این مجموعه ، به سبد خرید انتقال داده می شوید ، پس از وارد کردن نام و ایمیل ، بر روی دکمه پرداخت و تکمیل خرید کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق ، لینک دانلود فوراً به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل خودتان را درست وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.

قیمت این محصول 25500 تومان میباشد
پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب