نمونه سوالات استخدامی سازمان بیمه سلامت

این  بسته آموزشی با نام نمونه سوالات استخدامی سازمان بیمه سلامت از سایت طلافایل با توجه آزمون پیشروی این سازمان در آزمون فراگیر و متمرکز دستگاه‌ های اجرایی کشور امسال ، جهت افزایش سطح آمادگی داوطلبین شرکت در این آزمون قرار داده شده است.

– این مجموعه با توجه به مفاد آزمون امتحانی امسال و مطابق با دروس اعلامی آزمون آماده و عرضه گردیده است. براساس متن آزمون استخدامی امسال  آزمون در کلیه مقاطع تحصیلی و رشته های شغلی در قسمت مشترک آزمون ، دروس امتحانی شامل فناوری اطلاعات (مهارت های هفتگانه ICDL) ، ریاضی و آمار مقدماتی ، زبان و ادبیات فارسی ، معارف اسلامی ، زبان انگلیسی عمومی ، اطلاعات عمومی دانش اجتماعی و حقوق اساسی ، هوش و استعداد تحصیلی خواهد بود.

نمونه سوالات استخدامی سازمان بیمه سلامت

– با توجه به توضیحات و سرفصل های آزمون استخدامی سازمان بیمه سلامت ایران [ امسال ] ، کارشناسان ما مجموعه پیشنهادی زیر را جهت دانلود و مطالعه و افزایش سطح آمادگی داوطلبین قرار داده اند .

++ محتوای این مجموعه با توجه توضیحات شامل : ( 3370 سوال و جواب )

+ 570 سوال فناوری اطلاعات ( مهارت های هفتگانه ICDL ) به همراه پاسخ (ویژه آزمون بیمه سلامت)
+ 350 سوال ریاضی و آمار مقدماتی به همراه پاسخ (ویژه آزمون بیمه سلامت)
+ 550 سوال زبان و ادبـیات فارسـی به همراه پاسخ (ویژه آزمون بیمه سلامت)
+ 520 سوال معارف اسلامی به همراه پاسخ (ویژه آزمون بیمه سلامت)
+ 500 سوال زبان انگــلیـسی عمــومی به همراه پاسخ (ویژه آزمون بیمه سلامت)
+ 330 سوال اطلاعات عمومی دانش اجتماعی و حقوق اساسی به همراه پاسخ (ویژه آزمون بیمه سلامت)
+ 550 سوال هوش و استعداد تحصیلی به همراه پاسخ (ویژه آزمون بیمه سلامت)

//+ توجه : تمامی سوالات دارای پاسخ بوده و فایل های دریافتی دارای قابلیت پرینت ( چاپ ) می باشد و همچنین میتوانید فایل ها را در تبلت و مبایل خود مشاهده و مطالعه نمایید .//

+ مزیت های ویژه ی این بسته :
۱- حاوی سوالات پرتکرار و استاندارد
۲- حاوی سوالات منطبق با سرفصل های آزمون امسال
۳- حاوی سوالات جدید
4- کمیت و کیفیت بالا
5- کنترل چندین باره و دقت در حداقل کردن خطای انسانی در طراحی سوالات
6- قیمت بسیار پایین تر از سایت های مشابه
– همانطور که ملاحضه کردید این مجموعه ( نمونه سوالات استخدامی سازمان بیمه سلامت ) با توجه به محتویات می تواند در آزمون استخدامی سازمان بیمه سلامت عامل برتری شما نسبت به سایر شرکت کنندگان باشد .
» چطور این مجموعه نمونه سوالات استخدامی سازمان بیمه سلامت دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از وارد کردن مشخصات که شامل ایمیل [ اختیاری ] و شماره موبایل [ صرفاً جهت تسهیل پشتیبانی بوده و ضروری ] است ، بر روی دکمه خرید و دانلود این مجموعه کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق قیمت مجموعه و نمونه سوالات ، لینک دانلود نمونه سوالات استخدامی سازمان بیمه سلامت به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل را نیز وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.
قیمت این محصول 8500 تومان میباشد
» پرداخت و خرید شما به منزله مطالعه کامل توضیحات و آگهی کامل از محتویات بسته و قبول قوانین سایت می باشد پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب