سوالات استخدامی دیپلم ریاضی و فنی شرکت صبا فولاد خلیج فارس

++ این مجموعه که با نام نمونه سوالات استخدامی دیپلم ریاضی و فنی شرکت صبا فولاد خلیج فارس منتشر گردیده است مجموعه نمونه سوالات آموزشی از گروه کارشناسان طلافایل جهت افزایش آمادگی داوطلبین متقاضی شرکت در آزمون استخدامی این شرکت تهیه و جهت مطالعه و دانلود قرار گرفته است.

– این بسته مجموعه نمونه سوالات جامع استخدامی با توجه به آزمون امسال شرکت صبا فولاد خلیج فارس دیپلم ریاضی و فنی گردآوری شده و  به همراه جواب می باشد.

سوالات استخدامی دیپلم ریاضی و فنی شرکت صبا فولاد خلیج فارس

+ مطابق با متن منتشر شده آخرین آگهی استخدام شرکت صبا فولاد خلیج فارس ( در سایت رسمی این شرکت به آدرس http://sabasteel.co ) آزمون استخدامی دیپلم ریاضی و فنی شامل دروس ادبیات فارسی ، ریاضی ، توانمندیهای ذهنی ، ICDL ، زبان انگلیسی ، اطلاعات سیاسی ، اجتماعی و مبانی قانونی خواهد بود .

– با توجه به این مسئله سایت ما مجموعه نمونه سوال تألیفی پیشنهادی زیر را با توجه به مفاد آزمون اعلام شده به همراه پاسخ را در این مجموعه برای مطالعه و آمادگی داوطلبین عزیز قرار داده است.

– محتوای این مجموعه با توجه به توضیحات ارائه شده شامل :

+ 550 سوال توانمندیهای ذهنی به همراه پاسخ ( مناسب برای دیپلم ریاضی و فنی )
+ 590 سوال ICDL ( مهارت های هفتگانه ) به همراه پاسخ ( مناسب  برای دیپلم ریاضی و فنی )
+ 500 سوال زبان انگلیسی به همراه پاسخ ( مناسب برای دیپلم ریاضی و فنی )
+ 550 سوال ادبیات فارسی به همراه پاسخ ( مناسب برای دیپلم ریاضی و فنی )
+ 250 سوال ریاضی به همراه پاسخ ( مناسب برای دیپلم ریاضی و فنی )
+ 350 سوال اطلاعات سیاسی ، اجتماعی و مبانی قانونی به همراه پاسخ ( مناسب برای دیپلم ریاضی و فنی )

//+ توجه : تمامی سوالات دارای پاسخ بوده و فایل های دریافتی دارای قابلیت پرینت ( چاپ ) می باشد و همچنین میتوانید فایل ها را در کامپیوتر ، بی تاب ، تبلت و یا موبایل خود مشاهده و مطالعه نمایید .//

– همانطور که مشاهده می نمایید این مجموعه کاملترین مجموعه نمونه سوالات استخدامی دیپلم ریاضی و فنی شرکت صبا فولاد خلیج فارس بوده که با توجه به اینکه دربرگیرنده پرتکرار ادوار گذشته با توجه به سرفصل های آزمون اعلام شده می باشد که می تواند گامی بلند برای موفقیت شما در آزمون استخدامی باشد. پس وقت و زمان را از دست ندهید و مطالعه این مجموعه را آغاز کنید…

++ برای مشاهده سایر مجموعه سوالات آزمون استخدامی شرکت صبا فولاد خلیج فارس اینجا را کلیک کنید.

» چطور این مجموعه سوالات استخدامی دیپلم ریاضی و فنی شرکت صبا فولاد خلیج فارس دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از کلیک بر خرید و دانلود فوری این مجموعه ، به سبد خرید انتقال داده می شوید ، پس از وارد کردن نام و ایمیل ، بر روی دکمه پرداخت و تکمیل خرید کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق ، لینک دانلود فوراً به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل خودتان را درست وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.

قیمت این محصول 26500 تومان میباشد
پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب