نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علامه طباطبایی

این مجموعه کمک آموزشی استخدامی از سایت طلافایل با نام نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علامه طباطبایی جهت آمادگی داوطلبین شرکت در این آزمون استخدامی این دانشگاه تهیه و جهت مطالعه و دانلود قرار گرفته است.

– این مجموعه با توجه به آزمون های سال های قبل و سرفصل های اعلام شده برای آزمون امسال دانشگاه علامه طباطبایی گردآوری و حاوی نمونه سوالات پرتکرار آزمون های استخدامی مختلف به همراه جواب بوده که در یک مجموعه کامل گردآوری و عرضه گردیده است .

نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علامه طباطبایی

+ طبق متن آگهی استخدامی دانشگاه علامه طباطبائی آزمون در دوبخش عمومی و تخصصی می باشد که بخش عمومی و مشترک شامل دروس فناوری اطلاعات ( ICDL ) ، زبان و ادبیات فارسی ، زبان انگلیسی عمومی ، معارف اسلامی ، هوش و استعداد شغلی خواهد بود .

– با توجه به این مسئله کارشناسان ما مجموعه نمونه سوال زیر را با توجه به مفاد آزمون اعلام شده به همراه پاسخ را  برای مطالعه قرار داده است.

– محتوای این مجموعه با توجه به توضیحات ارائه شده شامل : ( 2660 سوال و حواب)

+ 590 سوال استاندارد فناوری اطلاعات ( ICDL ) به همراه پاسخ ( دانشگاه علامه طباطبایی )
+ 550 سوال استاندارد زبان و ادبـیات فـارسی به همراه پاسخ ( دانشگاه علامه طباطبایی )
+ 550 سوال استاندارد زبان انگلیسی عمومی به همراه پاسخ ( دانشگاه علامه طباطبایی )
+ 520 سوال استاندارد معارف اسلامی به همراه پاسخ ( دانشگاه علامه طباطبایی )
+ 550 سوال استاندارد هوش و استعداد شغلی به همراه پاسخ ( دانشگاه علامه طباطبایی )

//+ توجه : تمامی سوالات دارای پاسخ بوده و فایل های دریافتی دارای قابلیت پرینت ( چاپ ) می باشد و همچنین میتوانید فایل ها را در تبلت و موبایل خود مشاهده و مطالعه نمایید .//
//+ توجه : این بسته از نمونه سوالات برای تمام مقاطع تحصیلی مناسب می باشد.//

– همانطور که مشاهده می نمایید این مجموعه کاملترین مجموعه نمونه سوالات آزمون استخدامی دانشگاه علامه طباطبایی بوده که با توجه به اینکه دربرگیرنده پرتکرار ادوار گذشته با توجه به سرفصل های آزمون اعلام شده می باشد که می تواند گامی بلند برای موفقیت شما در آزمون استخدامی باشد. پس وقت و زمان را از دست ندهید و مطالعه این مجموعه را آغاز کنید…

+ توجه : اگر به نمونه سوالات مصاحبه حضوری دانشگاه علامه طباطبایی نیازدارید اینجا را کلیک کنید.

» چطور این مجموعه نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علامه طباطبایی دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از وارد کردن مشخصات که شامل ایمیل [ اختیاری ] و شماره موبایل [ صرفاً جهت تسهیل پشتیبانی بوده و ضروری ] است ، بر روی دکمه خرید و دانلود این مجموعه کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق قیمت مجموعه و نمونه سوالات ، لینک دانلود نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علامه طباطبایی به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل را نیز وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.
قیمت این محصول 12500 تومان میباشد
» پرداخت و خرید شما به منزله مطالعه کامل توضیحات و آگهی کامل از محتویات بسته و قبول قوانین سایت می باشد پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب