نمونه سوالات استخدامی کارشناس امور آموزش دستگاههای اجرایی

این بسته کمک آموزشی از گروه طلافایل [ با نام نمونه سوالات استخدامی کارشناس امور آموزش دستگاههای اجرایی ] برای آمادگی داوطلبین عزیز متقاضی شرکت در آزمون جامع استخدامی دستگاه های اجرایی کشور جهت تصدی پست کارشناس امور آموزش ، تهیه و برای دانلود قرار داده شده است.

++ – با توجه به متن آخرین آگهی استخدام قسمت تخصصی آزمون با توجه به ردیف شغلی کارشناس امور آموزش شامل دروس آیین دادرسی ، آیین نگارش حقوقی ، حقوق اداری و حقوق اساسی می باشد.

نمونه سوالات استخدامی کارشناس امور آموزش

– با توجه به این مسئله کارشناسان ما مجموعه پیشنهادی خود را که از نمونه تألیفی و پیشنهادی را به همراه پاسخ را در این مجموعه در در بخش تخصصی برای مطالعه قرار داده است.

– محتوای این مجموعه با توجه به توضیحات ارائه شده شامل :

+ 480 سوال تئوری های مدیریت ( رفتار سازمانی ، منابع انسانی ، اصول مدیریت ) به همراه پاسخ
+ 240 سوال روش تحقیق و آمار به همراه پاسخ
+ 440 سوال سنجش و اندازه گیری به همراه پاسخ
+ 150 سوال مدیریت و برنامه ریزی آموزشی به همراه پاسخ

//+ توجه : تمامی سوالات دارای پاسخ بوده و فایل های دریافتی دارای قابلیت پرینت ( چاپ ) می باشد و همچنین میتوانید فایل ها را در تبلت و موبایل خود مشاهده و مطالعه نمایید .//

– همانطور که مشاهده می نمایید این مجموعه کامل ترین از مجموعه نمونه سوالات کارشناس امور آموزش برای آزمون متمرکز و فراگیر دستگاههای اجرایی کشور بوده شامل نمونه سوالات تخصصی متناسب با سرفصل های آزمون اعلام شده می باشد که می تواند گامی بلند برای موفقیت شما در آزمون جامع فراگیر دستگاه های اجرایی کشور باشد. پس وقت و زمان را از دست ندهید ….

» چطور این مجموعه نمونه سوالات استخدامی کارشناس امور آموزش دستگاههای اجرایی دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از کلیک بر خرید و دانلود فوری این مجموعه ، به سبد خرید انتقال داده می شوید ، پس از وارد کردن نام و ایمیل ، بر روی دکمه پرداخت و تکمیل خرید کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق ، لینک دانلود فوراً به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل خودتان را درست وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.

قیمت این محصول 34500 تومان میباشد
پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب