دفترچه سوالات استخدامی سال های قبل بانک صادرات

این مجموعه از گروه کارشناسان طلافایل حاوی عین سوالات ادوار گذشته استخدامی بانک صادرات ایران در مقاطع مختلف می باشد که می تواند جهت آشنایی بیشتر داوطلبین گرامی شرکت در آزمون استخدامی با نوع طراحی سوالات و افزایش آمادگی مورد استفاده قرار گیرد.
– در هر آزمون استخدامی مطالعه سوالات استخدامی دوره های گذشته همان ارگان و سازمان آزمون گیرنده بدون شک می تواند در قبولی فرد آزمون دهنده بسیار موثر باشد .

دفترچه سوالات استخدامی سال های قبل بانک صادرات

– این مجموعه با توجه به توضحات ارائه شده حاوی محتویات زیر می باشد و در دو بخش عمومی و تخصصی بوده و می تواند به عنوان مجموعه مکمل مجموعه اصلی نمونه سوالات بانک صادرات ایران گروه طلافایل برای داوطلبین که علاقه به مطالعه بیشتر برای آزمون دارند مورد مطالعه قرار بگیرد.

– محتوای این مجموعه با توجه به توضیحات ارائه شده شامل : ( 580 سوال و جواب )

100 سوال مربوط به آزمون استخدامی بانک صادرات سال ۸۷  – مقطع دیپلم به همراه جواب
240 سوال مربوط به آزمون استخدامی بانک صادرات سال ۸۷  – مقطع کاردانی به همراه جواب
240 سوال مربوط به آزمون استخدامی بانک صادرات سال ۸۷  – مقطع کارشناسی به همراه جواب

//+ توجه : تمامی سوالات دارای پاسخ بوده و فایل های دریافتی دارای قابلیت پرینت ( چاپ ) می باشد و همچنین میتوانید فایل ها را در تبلت و مبایل خود مشاهده و مطالعه نمایید .//

++ لیست دروس و سوالات این مجموعه :

سوالات عمومی شامل معارف اسلامی – ادبیات فارسی – ریاضی – هوش – زبان انگلیسی
سوالات اختصاصی شامل رشته های تحصیلی حسابداری ، رشته کامپیوتر ( نرم افزار و سخت افزار ) ، رشته مهندسی صنایع ( برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها ) ، رشته های علوم اقتصادی ، رشته های مدیریت ، رشته امور مالی و مالیاتی ، رشته حقوق ، رشته ریاضی ، رشته آمار ، و سایر رشته ها.

– همانطور که توضیحات مربوط به این بسته را ملاحضه فرمودید ، این مجموعه با توجه به اینکه حاوی عین سوالات سال های قبل آزمون استخدامی بانک صادرات در سه مقطع تحصیلی می باشد ،  مطالعه آن به همراه مجموعه نمونه سوالات ویژه آزمون امسال می تواند در آزمون استخدامی بانک صادرات ایران برگ برنده شما نسبت به سایر شرکت کنندگان باشد .

+- برای مشاهده سایر مجموعه های مفید برای آزمون استخدامی بانک صادرات امسال اینجا را کلیک کنید.

» چطور این مجموعه دفترچه سوالات استخدامی سال های قبل بانک صادرات دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از وارد کردن مشخصات که شامل ایمیل [ اختیاری ] و شماره موبایل [ صرفاً جهت تسهیل پشتیبانی بوده و ضروری ] است ، بر روی دکمه خرید و دانلود این مجموعه کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق قیمت مجموعه و نمونه سوالات ، لینک دانلود دفترچه سوالات استخدامی سال های قبل بانک صادرات به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل را نیز وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.
قیمت این محصول 11500 تومان میباشد
» پرداخت و خرید شما به منزله مطالعه کامل توضیحات و آگهی کامل از محتویات بسته و قبول قوانین سایت می باشد پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب