نمونه سوالات استخدامی مهمانداری هواپیمایی هما

این مجموعه آموزشی نمونه سوالات با نام نمونه سوالات استخدامی مهمانداری شرکت هواپیمایی هما از سایت طلافایل جهت امادگی بیشتر داوطلبین شرکت در آزمون استخدامی این شرکت آماده و عرضه گردیده است.

  • در این مجموعه با توجه به مواد آزمون امتحانی اعلام شده تهیه گردیده و در آن سعی شده علاوه بر سوالات ، جزوات آموزشی نیر قرار داده شود.

— مواد آزمون امتحانی باتوجه متن آگهی استخدام شامل دروس : هوش و اطلاعات عمومی ، زبان انگلیسی (درحد گرید ۸ مرکز آموزش “هما”جهت متقاضیان شغل مهماندار هوایی و گرید ۶ جهت متقاضیان شرکت کننده در دوره آموزش مهماندار هوایی ) و معارف اسلامی خواهد بود .

نمونه سوالات استخدامی مهمانداری هواپیمایی هما

+ با توجه به سرفصل های اعلامی کارشناسان ما مجموعه پیشنهاد زیر را جهت افزایش آمادگی برای شرکت در آزمون که حاوی نمونه سوالات پرتکرار استخدامی و جزوات آموزشی مناسب می باشد را برای دانلود و مطالعه قرار داده است.

— محتویات این بسته با توجه به توضیحات شامل :

++ 605 سوال هوش به همراه پاسخ
++ 330 سوال اطلاعات عمومی به همراه پاسخ
++ 330 سوال زبـان انگلیـسی به همراه پاسخ
++ 520 سوال معارف اسلامی به همراه پاسخ

+ به همراه : کتاب انگلیسی آموزش مکالمه انگلیسی همراه با تصویر
+ به همراه : جزوه آموزشی 200 جمله مکالمات روزمره پرکابرد
+ به همراه : کتاب آموزش مکالمه زبان انگلیسی یکبار برای همیشه
+ به همراه : کتاب انگلیسی آموزش کامل زبان انگلیسی

+ توجه : تمامی سوالات دارای پاسخ بوده و فایل های دریافتی دارای قابلیت پرینت ( چاپ ) می باشد و همچنین میتوانید فایل ها را در تبلت و موبایل خود مشاهده و مطالعه نمایید .//

+ مزیت های ویژه ی این بسته :
1- حاوی سوالات پرتکرار و استاندارد
2- حاوی سوالات منطبق با دروس آزمون
4- کمیت و کیفیت بالا
5- کنترل چندین باره و دقت در حداقل کردن خطای انسانی در طراحی سوالات
6- همراه با جزوات آموزشی
7- قیمت بسیار پایین تر از سایت های مشابه

– همانطور که ملاحضه کردید این مجموعه با توجه به محتویات میتواند در آزمون استخدامی مهمانداری شرکت هواپیمایی هما عامل برتری شما نسبت به سایر شرکت کنندگان باشد.

» چطور این مجموعه نمونه سوالات استخدامی مهمانداری هواپیمایی هما دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از کلیک بر خرید و دانلود فوری این مجموعه ، به سبد خرید انتقال داده می شوید ، پس از وارد کردن نام و ایمیل ، بر روی دکمه پرداخت و تکمیل خرید کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق ، لینک دانلود فوراً به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل خودتان را درست وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.

قیمت این محصول 45500 تومان میباشد
پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب