نمونه سوالات استخدامی شرکت سنگ آهن گهر زمین

این مجموعه [ نمونه سوالات استخدامی شرکت سنگ آهن گهر زمین ] از گروه طلافایل جهت آمادگی برای شرکت در آزمون استخدامی شرکت سنگ آهن گهر زمین  تهیه و برای دانلود قرار داده شده است.

– با توجه به متن آخرین آگهی استخدامی شرکت سنگ آهن گهر زمین آزمون شامل دو قسمت عمومی و تخصصی بوده که قسمت عمومی شامل دروس ICDl ( آی سی دی ال ) ، هوش ، معارف اسلامی ، زبان انگلیسی و اطلاعات عمومی خواهد بود.

نمونه سوالات آزمون استخدامی شرکت سنگ آهن گهر زمین

– با توجه به این مسئله کارشناسان ما نمونه سوالات تلیفی ادوار گذشته آزمون های مختلف استخدامی را با توجه به مفاد آزمون استخدامی به همراه پاسخ ر را در این مجموعه برای مطالعه قرار داده است.

– محتوای این مجموعه با توجه به توضیحات ارائه شده شامل : ( 2130 سوال و حواب)

+ 590 سوال استاندارد  ICDL ( آی سی دی ال ) به همراه پاسخ
+ 410 سوال استاندارد هوش به همراه پاسخ
+ 450 سوال استاندارد معارف اسلامی به همراه پاسخ
+ 330 سوال استاندارد زبان انگلیسی   به همراه پاسخ
+ 350 سوال استاندارد اطلاعات عمومی به همراه پاسخ

//+ توجه : تمامی سوالات دارای پاسخ بوده و فایل های دریافتی دارای قابلیت پرینت ( چاپ ) می باشد و همچنین میتوانید فایل ها را در کامپیوتر ، لبتاب ، تبلت و یا موبایل خود مشاهده و مطالعه نمایید .//

– همانطور که مشاهده می نمایید این مجموعه یکی از کاملترین مجموعه نمونه سوالات استخدامی شرکت سنگ آهن گهر زمین می باشد که با توجه به محتویات ، می تواند گامی بلند برای موفقیت شما در آزمون استخدامی این شرکت باشد. پس وقت و زمان را از دست ندهید و مطالعه این مجموعه را آغاز کنید…

» چطور این مجموعه نمونه سوالات استخدامی شرکت سنگ آهن گهر زمین دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از کلیک بر خرید و دانلود فوری این مجموعه ، به سبد خرید انتقال داده می شوید ، پس از وارد کردن نام و ایمیل ، بر روی دکمه پرداخت و تکمیل خرید کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق ، لینک دانلود فوراً به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل خودتان را درست وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.

قیمت این محصول 24500 تومان میباشد
پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب