نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشکی کردستان

این مجموعه کمک آموزشی از گروه طلافایل جهت آمادگی کارجویان و داوطلبین گرامی جهت شرکت در آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی کردستان و شرکت های زیر مجموعه و وابسته به این سازمان ، جمع آوری ، تدوین و برای دانلود قرار گرفته است.

این مجموعه با توجه متن آگهی استخدام امسال دانشگاه علوم پزشکی کردستان تهیه گردیده و شامل نمونه سوالات پرتکرار آزمونهای استخدامی مختلف به همراه پاسخ می باشد.

نمونه سوالات آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی کردستان
– با توجه به متن آگهی استخدامی دانشگاه علوم پزشکی کردستان ، دروس امتحان توانمندیهای عمومی شامل دروس ۱- زبان وادبیات فارسی ۲- زبان انگلیسی عمومی ۳-معارف اسلامی ۴- اطلاعات سیاسی واجتماعی ومبانی قانون ۵ –ریاضی ،هوش و فن آوری اطلاعات ، در مجموع تعداد(۹۰) سوال طراحی خواهد شد.امتحان تخصصی:صرفا جهت رشته های شغلی پرستار ،پزشک عمومی وکمک پرستار وداروساز به صورت چهارگزینه ای بااحتساب ضریب ۳طراحی خواهد شد.

– از همین رو کارشناسان ما ضمن توجه به کیفیت و کمیت سوالات انتخابی برا اساس دروس آزمون استخدامی ، مجموعه ای تالیفی  منتخب و پرتکرار از آزمون های استخدامی مختلف در قالب بسته زیر را تنظیم و برای دانلود قرار داده است.

+ – + با توجه توضیحات محتویات این بسته شامل : ( 3430 سوال و جواب )

+ 550 نمونه سوال استاندارد زبان و ادبیـات فـارسی به همراه پاسخ
+ 330 نمونه سوال استاندارد زبان انگلیسی عمومی به همراه پاسخ
+ 600 نمونه سوال استاندارد معارف اسلامی به همراه پاسخ
+ 330 نمونه سوال استاندارد اطلاعات سیاسی و اجتماعی و مبانی قانون به همراه پاسخ
+ 500 نمونه سوال استاندارد ریاضی به همراه پاسخ
+ 550 نمونه سوال استاندارد هوش به همراه پاسخ
+ 570 نمونه سوال استاندارد فناوری اطلاعات به همراه پاسخ

//+ توجه : تمامی سوالات دارای پاسخ بوده و فایل های دریافتی دارای قابلیت پرینت ( چاپ ) می باشد و همچنین میتوانید فایل ها را در کامپیوتر ، تبلت و یا موبایل خود مشاهده و مطالعه نمایید .//

+ مهم : این مجموعه برای کلیه مشاغل و مقاطع تحصیلی مناسب می باشد.

+ مزیت های ویژه ی این بسته :
۱- حاوی سوالات استاندارد
۲- حاوی سوالات منطبق با سرفصل های آزمون امسال
۳- حاوی سوالات جدید
۴- حاوی سوالات پرتکرار
۵- کمیت و کیفیت بالا
6- کنترل چندین باره و دقت در حداقل کردن خطای انسانی در طراحی سوالات
7- قیمت پایین تر نسبت به سایت های مشابه
– همانطور که ملاحضه کردید این مجموعه با توجه به محتویات می تواند در آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی کردستان [که توسط خود دانشگاه و یا شرکت های مرتبط از قبیل آوا سلامت و … اقدام به جذب نیرو می نماید] برگ برنده شما نسبت به سایر رقبا باشد و با مطالعه این مجموعه گامی بلند به سوی استخدام شدن خود بر دارید.
» چطور این مجموعه نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشکی کردستان دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از وارد کردن مشخصات که شامل ایمیل [ اختیاری ] و شماره موبایل [ صرفاً جهت تسهیل پشتیبانی بوده و ضروری ] است ، بر روی دکمه خرید و دانلود این مجموعه کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق قیمت مجموعه و نمونه سوالات ، لینک دانلود نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشکی کردستان به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل را نیز وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.
قیمت این محصول 13500 تومان میباشد
» پرداخت و خرید شما به منزله مطالعه کامل توضیحات و آگهی کامل از محتویات بسته و قبول قوانین سایت می باشد پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب