نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشکی گلستان

این بسته که هم اکنون توضیحات آن را مشاهده می کنید توسط گروه طلافایل جهت آمادگی کارجویان و داوطلبین گرامی جهت شرکت در آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی گلستان جمع آوری ، تدوین و برای دانلود و مطالعه قرار گرفته است.

این مجموعه با توجه متن آگهی استخدام دانشگاه علوم پزشکی  گلستان و سرفصل های آزمون اعلام شده تهیه گردیده و شامل نمونه سوالات پرتکرار آزمون استخدامی به همراه جواب می باشد.

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی گلستان

– با توجه به متن آگهی استخدامی دانشگاه علوم پزشکی گلستان ( گرگان ) ، آزمون استخدامی شامل دو قسمت عمومی و تخصصی می باشد که امتحان توانمندیهای عمومی شامل :  ۱- زبان و ادبیات فارسی ۲- زبان انگلیسی (عمومی) ۳- ریاضی و آمار مقدماتی ۴- فن آوری اطلاعات ۵- معارف اسلامی ۶- اطلاعات سیاسی و اجتماعی و مبانی قانونی در مجموع به تعداد ۹۰ سوال و امتحان تخصصی شامل سوالات مرتبط با رشته شغلی مورد درخواست داوطلب به تعداد ۴۵ سوال به صورت چهارگزینه ای خواهد بود .

– از همین رو کارشناسان ما ضمن توجه به کیفیت و کمیت سوالات انتخابی ، مجموعه ای منتخب و پرتکرار زیر را تنظیم و برای دانلود قرار داده است.

+ – + با توجه توضیحات ارائه شده محتویات این مجموعه شامل :

320 نمونه سوال استاندارد و پر تکرار زبان و ادبیات فارسی      به همراه پاسخ
330 نمونه سوال استاندارد و پر تکرار زبان انگلیسی (عمومی) به همراه پاسخ
300 نمونه سوال استاندارد و پر تکرار ریاضی و آمار مقدماتی    به همراه پاسخ
450 نمونه سوال استاندارد و پر تکرار  فن آوری اطلاعات به همراه پاسخ
450 نمونه سوال استاندارد و پر تکرار  معارف اسلامی    به همراه پاسخ
350 نمونه سوال استاندارد و پر تکرار  اطلاعات سیاسی و اجتماعی و مبانی قانونی به همراه پاسخ

+ توجه : تمامی سوالات دارای پاسخ بوده و فایل های دریافتی دارای قابلیت پرینت ( چاپ ) می باشد.

+ مزیت های ویژه ی این بسته :
۱- حاوی سوالات غیر تکراری و استاندارد
۲- حاوی سوالات منطبق با آخرین سرفصل های آزمون ( بروزرسانی شده در اردیبهشت ماه 94 )
۳- حاوی سوالات جدید
۴- حاوی سوالات پرتکرار
۵- کمیت و کیفیت بالا
6- کنترل چندین باره و دقت در حداقل کردن خطای انسانی در طراحی سوالات
7- قیمت پایین تر نسبت به سایت های مشابه
– همانطور که ملاحضه کردید این مجموعه با توجه به محتویات می تواند در آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی گلستان برگ برنده شما نسبت به سایر رقبا باشد و با مطالعه این مجموعه گامی بلند به سوی استخدام شدن خود بر دارید.
» چطور این مجموعه نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشکی گلستان دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از وارد کردن مشخصات که شامل ایمیل [ اختیاری ] و شماره موبایل [ صرفاً جهت تسهیل پشتیبانی بوده و ضروری ] است ، بر روی دکمه خرید و دانلود این مجموعه کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق قیمت مجموعه و نمونه سوالات ، لینک دانلود نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشکی گلستان به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل را نیز وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.
قیمت این محصول 2100 تومان میباشد
» پرداخت و خرید شما به منزله مطالعه کامل توضیحات و آگهی کامل از محتویات بسته و قبول قوانین سایت می باشد پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب