منابع آزمون استخدامی نهاد کتابخانه های عمومی کشور

این بسته از نمونه سوالات و جزوات آموزشی [ با عنوان منابع آزمون استخدامی نهاد کتابخانه های عمومی کشور ] از گروه کارشناسان سایت طلافایل باتوجه به آزمون آتی نهاد کتابخانه های عمومی کشور جهت مطالعه داوطلبین گرامی برای دانلود قرار داده است.

– این بسته حاوی  دو قسمت نمونه سوالات تخصصی و همراه جزوات آموزشی ویژه آزمون استخدامی نهاد کتابخانه های عمومی کشور می باشد.

منابع آزمون استخدامی نهاد کتابخانه های عمومی کشور

+ این مجموعه با توجه به در نظر گرفتن متن آزمون استخدامی امسال نهاد کتابخانه های عمومی کشور پس از دانلود شامل محتویات زیر خواهد بود.

++  محتویات این بسته شامل :

++ 110 سوال تخصصی دروس کتابداری ،  کتابشناسی و مدیریت عمومی کتابخانه ها به همراه جواب

++ جزوه آموزشی کتابشناسی آزمون های استخدامی

++ جزوه کامل کتاب شناسی ویژه آزمون استخدامی نهاد کتابخانه های عمومی کشور

+ توجه : تمامی سوالات دارای پاسخ بوده و فایل های دریافتی دارای قابلیت چاپ می باشد و همچنین میتوانید فایل ها را در تبلت و مبایل خود مشاهده و مطالعه نمایید .

+ مزیت های ویژه ی این بسته :
۱- حاوی سوالات تخصصی آزمون نهاد کتابخانه ها در دوره قبل
۲- بروز رسانی و آپدیت شده برای آزمون امسال
۳- حاوی جزوات آموزشی
5- کنترل چندین باره و دقت در حداقل کردن خطای انسانی در طراحی سوالات
6- قیمت پایین تر نسبت به سایت های مشابه
– همانطور که ملاحضه کردید این مجموعه با توجه به محتویات ( سوالات تخصصی و جزوات آموزشی ) ، مطالعه کامل آن می تواند کلید موفقیت شما باشد ، پس وقت و زمان را از دست ندهید…
» چطور این مجموعه منابع آزمون استخدامی نهاد کتابخانه های عمومی کشور دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از کلیک بر خرید و دانلود فوری این مجموعه ، به سبد خرید انتقال داده می شوید ، پس از وارد کردن نام و ایمیل ، بر روی دکمه پرداخت و تکمیل خرید کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق ، لینک دانلود فوراً به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل خودتان را درست وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.

قیمت این محصول 28500 تومان میباشد
پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب