نمونه سوالات استخدامی پست بانک – کارشناس حقوقی

این مجموعه شامل نمونه سوالات مناسب برای آزمون تخصصی شغل کارشناس حقوقی استخدامی پست بانک ایران می باشد که با توجه به سرفصل های اعلام شده از سوی پست بانک ایران برای آزمون این دوره گردآوری ،تنظیم و عرضه گردیده است.

+ با توجه به متن آخرین آزمون پست بانک ایران دروس تخصصی ردیف شغلی کارشناس [حقوق قضائی] حقوقی شامل متون حقوقی (انگلیسی) ، حقوق تجارت ،حقوق مدنی ، آیین دادرسی مدنی و کیفری ،متون فقه خواهد بود .

نمونه سوالات تخصصی آزمون استخدامی پست بانک کارشناس حقوقی

– از همین رو کارشناسان ما با تجربه چندین ساله در امر آزمون های استخدامی و بسته های کمک آموزشی ، بسته پیشنهادی زیر را مطابق با دروس آزمون امسال عرضه و برای دانلود قرار داده است .

+-+ محتویات این مجموعه با توجه به توضیحات ارائه شده شامل : [ 770 سوال با جواب ]

++ 210 سوال متون حقوقی ( انگلیسی ) به همراه پاسخنامه

++ 120 سوال حقوق تجارت به همراه پاسخنامه

++ 220 سوال حقوق مدنی به همراه پاسخنامه

++ 220 سوال مـتون فـــقه به همراه پاسخنامه

//+ توجه : تمامی سوالات دارای پاسخ بوده و فایل های دریافتی دارای قابلیت پرینت ( چاپ ) می باشد و همچنین میتوانید فایل ها را در تبلت و مبایل خود مشاهده و مطالعه نمایید .//

+ مزیت های ویژه ی این بسته :
۱- حاوی سوالات پرتکرار و استاندارد
۲- حاوی سوالات منطبق با سرفصل های آزمون
۳- حاوی سوالات جدید
4- کمیت و کیفیت بالا
5- کنترل چندین باره و دقت در حداقل کردن خطای انسانی در طراحی سوالات
 
– همانطور که ملاحضه کردید این مجموعه با توجه به محتویات که شامل نمونه سوالات تخصصی استخدامی پست بانک ویژه شغل کارشناس حقوقی است ، می تواند در آزمون استخدامی امسال پست بانک ایران عامل برتری شما نسبت به سایر شرکت کنندگان باشد .
» چطور این مجموعه نمونه سوالات استخدامی پست بانک – کارشناس حقوقی دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از کلیک بر خرید و دانلود فوری این مجموعه ، به سبد خرید انتقال داده می شوید ، پس از وارد کردن نام و ایمیل ، بر روی دکمه پرداخت و تکمیل خرید کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق ، لینک دانلود فوراً به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل خودتان را درست وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.

قیمت این محصول 39500 تومان میباشد
پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب