نمونه سوالات استخدامی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی

این مجموعه از سایت طلافایل [ نمونه سوالات استخدامی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ] جهت آمادگی برای شرکت در آزمون جامع استخدامی دستگاه های اجرایی کشور و وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی تهیه و برای دانلود قرار داده شده است.

– با توجه به متن آخرین آگهی استخدام این بسته آماده و طبق سرفصل های این آزمون در دو بخش عمومی و تخصصی بوده که قسمت عمومی شامل فناوری اطلاعات ، ریاضی و آمار مقدماتی ، زبان و ادبیات فارسی ، معارف اسلامی ، زبان انگلیسی عمومی ،اطلاعات عمومی ، دانش اجتماعی و حقوق اساسی ، هوش و توانمندی های عمومی بوده و سوالات تخصصی براساسی نام و کد خوشه ( ردیف شغلی و رشته تحصیلی ) خواهد بود.

نمونه-سوالات-استخدامی وزارت تعاون-کار-و-رفاه-اجتماعی

– با توجه به این مسئله سایت طلافایل مجموعه نمونه سوال را با توجه به مفاد آزمون است به همراه پاسخ را در این مجموعه برای مطالعه قرار داده است.محتویات بسته کمک آموزشی پیشنهادی سایت طلافایل به شرح زیر می باشد.

– محتوای این مجموعه با توجه به توضیحات ارائه شده شامل : ( 2995 سوال و حواب)

+ 320 سوال استاندارد زبان و ادبیات فارسی به همراه پاسخ
+ 520 سوال استاندارد معارف اسلامی به همراه پاسخ
+ 550 سوال استاندارد ریاضی و آمار مقدماتی به همراه پاسخ
+ 330 سوال استاندارد زبان انگلیسی عمومی به همراه پاسخ
+ 475 سوال استاندارد هوش و توانمندی های عمومی به همراه پاسخ
+ 450 سوال استاندارد فناوری اطلاعات و آی سی دی ال به همراه پاسخ
+ 350 سوال استاندارد اطلاعات عمومی ، دانش اجتماعی و حقوق اساسی به همراه پاسخ

+ توجه : کلیه نمونه سوالات دارای پاسخ بوده و فایل ها دارای قبلیت پرینت ( چاپ کاغذی ) و کاربران گرامی نیز می توانند فایل سوالات را در کامپیوتر ، تبلت و یا موبایل خود مشاهده و مطالعه نمایند.

– همانطور که مشاهده می نمایید این مجموعه یکی از کاملترین مجموعه نمونه سوالات آزمون جامع استخدامی درستگاه های اجرایی و ارگان های دولتی بوده که با توجه به اینکه دربرگیرنده نمونه سوالات آزمون های مختلف استخدامی و استاندارد با توجه به سرفصل های آزمون اعلام شده می باشد که می تواند گامی بلند برای موفقیت شما در آزمون استخدامی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی باشد. پس وقت و زمان را از دست ندهید و مطالعه این مجموعه را آغاز کنید…

» چطور این مجموعه نمونه سوالات استخدامی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از وارد کردن مشخصات که شامل ایمیل [ اختیاری ] و شماره موبایل [ صرفاً جهت تسهیل پشتیبانی بوده و ضروری ] است ، بر روی دکمه خرید و دانلود این مجموعه کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق قیمت مجموعه و نمونه سوالات ، لینک دانلود نمونه سوالات استخدامی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل را نیز وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.
قیمت این محصول 4500 تومان میباشد
» پرداخت و خرید شما به منزله مطالعه کامل توضیحات و آگهی کامل از محتویات بسته و قبول قوانین سایت می باشد پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب