نمونه سوالات استخدامی هواپیمایی هما – مهندس کارآموز هواپیما

این مجموعه نمونه سوالات از سایت طلافایل با نام نمونه سوالات استخدامی هواپیمایی هما – مهندس کارآموز هواپیما جهت آمادگی داوطلبین شرکت در آزمون استخدامی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ( هما ) تهیه و برای دانلود و مطالعه قرار گرفته است.

– این بسته آموزشی با توجه به مفاد اعلام شده در متن آگهی استخدامی هواپیمایی هما ( یکی از آخرین آگهی هایی که دروس آزمون مشخص بوده است ) ، گردآوری شده و حاوی نمونه سوالات تألیفی استخدامی مختلف به همراه جواب بوده که در این مجموعه قرار داده شده است.

نمونه سوالات استخدامی هواپیمایی هما - مهندس کارآموز هواپیما

– طبق متن آخربن آگهی استخدام که دروس آزمون شغل کمک خلبانی در آن تعیین گردیده است معمولاً شامل دروس عمومی هوش و اطلاعات عمومی ، معارف اسلامی ، روانشانی ، زبان انگلیسی(در حد گرید 10 مرکز آموزش “هما”برای شغل مهندس کارآموز هواپیما ) و همچنین آزمون تخصصی مربوط به دروس تخصصی مربوط به ردیف شغلی خواهد بود.

– با توجه به این مسئله سایت طلافایل مجموعه نمونه سوال زیر را در این مجموعه پیشنهادی برای آزمون استخدامی مهندس کارآموز هواپیما شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران جهت مطالعه قرار داده است.

– محتوای این مجموعه با توجه به توضیحات ارائه شده شامل : ( 2015 سوال و حواب)

+ 605 سوال هوش به همراه پاسخ [ویژه مهندس کارآموز هواپیما ]
+ 330 سوال اطلاعات عمومی به همراه پاسخ [ویژه مهندس کارآموز هواپیما ]
+ 470 سوال معارف اسلامی به همراه پاسخ [ویژه مهندس کارآموز هواپیما ]
+ 80   سوال روانشناسی به همراه پاسخ [ویژه مهندس کارآموز هواپیما ]
+ 530 سوال زبان انگلیسی به همراه پاسخ [ویژه مهندس کارآموز هواپیما ]

//+ توجه : تمامی سوالات دارای پاسخ بوده و فایل های دریافتی دارای قابلیت پرینت ( چاپ ) می باشد و همچنین میتوانید فایل ها را در تبلت و مبایل خود مشاهده و مطالعه نمایید .//
//+ توجه : این بسته از نمونه سوالات برای تمام مقاطع تحصیلی مناسب می باشد.//

– همانطور که مشاهده می نمایید این مجموعه یکی از کاملترین مجموعه نمونه سوالات استخدامی هواپیمایی هما – مهندس کارآموز هواپیما بوده که مطالعه آزمون می تواند گامی بلند برای موفقیت شما در آزمون استخدامی شرکت هواپیمایی هما باشد. پس وقت و زمان را از دست ندهید و مطالعه این مجموعه را آغاز کنید.

» چطور این مجموعه نمونه سوالات استخدامی هواپیمایی هما – مهندس کارآموز هواپیما دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از کلیک بر خرید و دانلود فوری این مجموعه ، به سبد خرید انتقال داده می شوید ، پس از وارد کردن نام و ایمیل ، بر روی دکمه پرداخت و تکمیل خرید کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق ، لینک دانلود فوراً به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل خودتان را درست وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.

قیمت این محصول 38500 تومان میباشد
پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب