تحقیق یادگیری مادام العمر

چکیده تحقیق یادگیری مادام العمر چالشی در برابر تحصیلات رسمی و دانشگاهی :

— این تحقیق به تحلیل و بررسی الگوهائی از آموزش می پردازد که نتایج آن برای کسانی که به آموزش الکترونیکی علاقمند هستند و یا نقشی در آموزش رسمی کشور ایفامی کنند، به ویژه برای دست اندرکاران سیاست گذاری های کلان آموزش کشور می تواند مفید باشد.

بسیاری از موسسات در خواهند یافت که نیاز به کوشش و تلاش های پیگیر و مشترک میان همه دست اندر کاران آموزش وجود دارد تا بتوان به یک نظام مطلوب برای ارائهُ سازمانهای آموزشی مورد نیاز و طراحی بخش های مربوط به آنـها دست یافت. نظامی که در آن راه حل های قابل تعمیم، قابل طبقه بندی و اندازه گیری و پایدار به صورت یک زبان استاندارد برای ارزش گذاری در ایجاد و ارزیابی مـدارک الکترونیکی، به ویژه استاندارد کردن صفحات جهان گـستر  مطرح باشند. ایجاد چنین ائتلاف و پـیوستگی در یادگیری های رسمی و غیر رسمی، تسهیلات بزرگی را جهت یادگیری مادام العمر به وجود خواهد آورد…

-* متن کامل تحقیق یادگیری مادام العمر چالشی در برابر تحصیلات رسمی و دانشگاهی در 38 صفحه با فرمت ورد (Word) و قابل ویرایش برای دانلود قرار داده شده است.

سرفصل های تحقیق یادگیری مادام العمر چالشی در برابر تحصیلات رسمی و دانشگاهی :
 
چکیده، مقدمه، یادگیری مادم العمر چیست ودر مقایسه با انواع دیگر یادگیری چه تفاوتی در شناخت انسان به وجود می آورد؟، روابط میان یادگیری های انسان در طول زندگی، محدودیت چارچوب های موجود در آموزش رسمی، یادگیری از راه دور به روش سنتی گذشته، عصر اطلاعات و ارتباطات: گسترش یافتن فرصت ها، تحصیلات دانشگاهی به روش سنتی در عصر اطلاعات و ارتباطات، ارزشیابی از شرایط موجود اجتماعی، بکارگیری و در هم آمیزی فناوری های یادگیری: بررسی موانع و عوامل پیشرفت آنها، نقش راهبردهای استاندارد در آموزش رسمی و دانشگاهی، به چالش در آمدن موجودیت آموزش رسمی و عالی، نتیجه گیری، منابع فارسی، منابع انگلیسی.
» چطور این مجموعه تحقیق یادگیری مادام العمر دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از وارد کردن مشخصات که شامل ایمیل [ اختیاری ] و شماره موبایل [ صرفاً جهت تسهیل پشتیبانی بوده و ضروری ] است ، بر روی دکمه خرید و دانلود این مجموعه کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق قیمت مجموعه و نمونه سوالات ، لینک دانلود تحقیق یادگیری مادام العمر به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل را نیز وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.
قیمت این محصول 6000 تومان میباشد
» پرداخت و خرید شما به منزله مطالعه کامل توضیحات و آگهی کامل از محتویات بسته و قبول قوانین سایت می باشد پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب