نمونه سوالات مصاحبه آتش نشانی

این بسته از نمونه سوالات جهت شرکت در مصاحبه استخدامی سازمان آتش نشانی برای مطالعه داوطلبین قرار داده شده است.

 همانطور که اطلاع دارید آزمون استخدامی آتش نشانی معمولاً در دو یا سه قسمت کلی برگزار می شود و شامل آزمون کتبی ، آزمون عملی و مصاحبه خواهد بود . این بسته جهت مصاحبه حضوری و عقیدتی سیاسی می باشد.

نمونه سوالات مصاحبه حضوری استخدامی اتش نشانی و عقدتی سیاسی

– با توجه به این مسئله کارشناسان ما مجموعه نمونه سوالات مصاحبه آتش نشانی را در این مجموعه جهت شرکت در مصاحبه حضوری آتش نشانی قرار داده است .( مجموعه های دیگر در رابطه با آزمون در طلافایل قرار دارد ) .

000;”>++ – این مجموعه شامل دو قسمت کلی و در برگیرنده موارد زیر می باشد :

+ الف – مجموعه سوالات پرتکرار مصاحبه ها جهت مصاحبه عمومی 2690 سوال و جواب تشریحی شامل :

– سوالات مسایل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و جغرافیایی روز ایران و جهان – سوالات مسایل دینی، عقیدتی و تاریخی – سوالات نکات مهم از وصیت نامه امام خمینی – سوالات آشنایی با سازمانها و تشکیلات سازمانی کشور – سوالات اطلاعاتی درباره سازمان های بین المللی – سوالات آشنایی با قوانین قوانین و قانون اساسی – سوالات مسایل دینی، عقیدتی و تاریخی – سوالات مسایل جهبه و جنگ – و کلیه سوالات و مواردی که ممکن است در مصاحبه های عمومی مطرح شود….

+ ب مجموعه جزوات آموزشی و نکات مهم شرکت در مصاحبه ها حاوی :

– جزوه دلایل شکست و موفقیت در مصاحبه ( بایدها و نباید ها )

– جزوه آموزش مصاحبه شغلی و سوالات مهم و روانشناسی

– جزوه ی آیین نگارش مکاتبات اداری

+ توجه : کلیه سوالات دارای پاسخ تشریحی بوده و دارای قبلیت پرینت و چاپ کاغذی می باشد ( همچنین کابران گرامی می توانند فایل سوالات و جزوات آموزشی را در کامپیوتر ، تبلت و یا موبایل خود مشاهده و مطالعه نمایند ) .

–+ توجه : تمامی سوالات دارای پاسخ تشریحی بوده و این مجموعه مناسب برای کلیه مقاطع تحصیلی است .

– همانطور که ملاحضه کردید این مجموعه با توجه به محتویات توضیحات داده شده ، مطالعه آن می تواند گامی بلند برای موفقیت شما در مصاحبه استخدامی آتش نشانی باشد. پس وقت و زمان را از دست ندهید و گامی بلند به سوی موفقیت خود بردارید.
» چطور این مجموعه نمونه سوالات مصاحبه آتش نشانی دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از کلیک بر خرید و دانلود فوری این مجموعه ، به سبد خرید انتقال داده می شوید ، پس از وارد کردن نام و ایمیل ، بر روی دکمه پرداخت و تکمیل خرید کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق ، لینک دانلود فوراً به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل خودتان را درست وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.

قیمت این محصول 28500 تومان میباشد
پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب