نمونه سوالات آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی مراغه

سایت طلافایل با توجه به آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی مراغه مجموعه آموزشی مناسب از نمونه سوالات استخدامی را جهت افزایش آمادگی داوطلبین شرکت در این آزمون استخدامی آماده و برای دانلود و مطالعه قرارداده است .

– با توجه به متن آگهی های استخدامی دروس امتحان توانمندیهای عمومی معمولاً شامل دروس زبان و ادبیات فارسی ، زبان انگلیسی- عمومی ، فناوری اطلاعات ، اطلاعات سیاسی و اجتماعی و مبانی قانون ، ریاضی و آمار مقدماتی است و امتحان تخصصی با توجه به ردیف های شغلی مختلف خواهد بود .

نمونه سوالات آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی مراغه

+ با توجه به توضیحات ارائه شده و سرفصل های آزمون امسال ، سایت طلافایل این مجموعه آموزشی برای شرکت در آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی مراغه پیشنهاد می دهد.

+ – + با توجه توضیحات محتویات این بسته شامل : ( 3470 سوال و جواب )

+ 550 نمونه سوال استاندارد زبان و ادبیـات فـارسی به همراه با پاسخ
+ 330 نمونه سوال استاندارد زبان انگلیسی عمومی به همراه با پاسخ
+ 600 نمونه سوال استاندارد معارف اسلامی به همراه با پاسخ [اضافه]
+ 330 نمونه سوال استاندارد اطلاعات سیاسی و اجتماعی و مبانی قانون به همراه با پاسخ
+ 540 نمونه سوال استاندارد ریاضی و آمار مقدماتی به همراه با پاسخ
+ 550 نمونه سوال استاندارد هوش و استعداد به همراه با پاسخ [اضافه]
+ 570 نمونه سوال استاندارد فناوری اطلاعات به همراه با پاسخ

//+ توجه : تمامی سوالات دارای پاسخ بوده و فایل های دریافتی دارای قابلیت پرینت ( چاپ ) می باشد و همچنین میتوانید فایل ها را در کامپیوتر ، تبلت و یا موبایل خود مشاهده و مطالعه نمایید .//

+ مهم : این مجموعه برای کلیه مشاغل و مقاطع تحصیلی مناسب می باشد. دروسی که در مقابل آنها [اضافه] نوشته شده جزء دروس آزمون بوده [طبق متن آگهی]و  چون ممکن است در آزمون های آتی به دروس آزمون اضافه شود ، بصورت رایگان در مجموعه قرار داده شده است.

+ مزیت های ویژه ی این بسته :
۱- حاوی سوالات استاندارد
۲- حاوی سوالات منطبق با سرفصل های آزمون ها
۳- مناسب برای آزمون امسال
۴- حاوی سوالات پرتکرار
۵- کمیت و کیفیت بالا
6- کنترل چندین باره و دقت در حداقل کردن خطای انسانی در طراحی سوالات
7- قیمت پایین تر نسبت به سایت های مشابه
– همانطور که ملاحضه کردید این مجموعه کمک آموزشی [نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشکی مراغه] با توجه به محتویات می تواند در آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی مراغه برگ برنده شما نسبت به سایر رقبا باشد و با مطالعه این مجموعه گامی بلند به سوی استخدام شدن خود بر دارید.
» چطور این مجموعه نمونه سوالات آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی مراغه دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از کلیک بر خرید و دانلود فوری این مجموعه ، به سبد خرید انتقال داده می شوید ، پس از وارد کردن نام و ایمیل ، بر روی دکمه پرداخت و تکمیل خرید کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق ، لینک دانلود فوراً به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل خودتان را درست وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.

قیمت این محصول 25500 تومان میباشد
پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب