نمونه سوالات استخدامی پتروشیمی ایلام

این مجموعه نمونه سوالات کمک آموزشی با توجه به سرفصل های آزمون های استخدامی پتروشیمی ایلام و با نام  نمونه سوالات استخدامی پتروشیمی ایلام جهت آشنایی با شیوه و نوع سوالات آزمون برای افزایش آمادگی شما جهت شرکت در آزمون استخدامی این شرکت می باشد.

– با توجه به متن آگهی استخدام موارد آزمون استخدامی شامل دو قسمت عمومی و تخصصی می باشد.

– موارد آزمون عمومی که بین تمامی رشته ها مشترک می باشد شامل زبان و ادبیات فارسی،دانش عمومی رایانه ، هوش و استعداد تحصیلی و زبان انگلیسی عمومی می باشد .

– این مجموعه از نمونه سوالات مناسب برای قسمت عمومی  آزمون استخدامی پتروشیمی ایلام می باشد.

محتویات این بسته با توجه به مواد آزمون استخدامی پتروشیمی ایلام (عمومی) به شرح زیر می باشد :

۳۰۰ سوال زبان و ادبیات فارسی + پاسخنامه

۳۵۰ سوال دانش عمومی رایانه  + پاسخنامه

۳۴۰ سوال هوش و استعداد تحصیلی + پاسخنامه

۳۰۰ سوال زبـان انــگلیسی عـمومی  + پاسخنامه

» چطور این مجموعه نمونه سوالات استخدامی پتروشیمی ایلام دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از وارد کردن مشخصات که شامل ایمیل [ اختیاری ] و شماره موبایل [ صرفاً جهت تسهیل پشتیبانی بوده و ضروری ] است ، بر روی دکمه خرید و دانلود این مجموعه کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق قیمت مجموعه و نمونه سوالات ، لینک دانلود نمونه سوالات استخدامی پتروشیمی ایلام به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل را نیز وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.
قیمت این محصول 2900 تومان میباشد
» پرداخت و خرید شما به منزله مطالعه کامل توضیحات و آگهی کامل از محتویات بسته و قبول قوانین سایت می باشد پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب