نمونه سوالات استخدامی قوه قضاییه – مسئول ابلاغ و اجرا

این مجموعه نمونه سوالات استخدامی از سایت طلافایل با نام [ نمونه سوالات استخدامی قوه قضاییه – مسئول ابلاغ و اجرا ] جهت آمادگی کارجویان و داوطلبین گرامی جهت شرکت در آزمون های استخدامی قوه قضاییه (کارکنان اداری) جمع آوری ، تدوین و برای دانلود قرار گرفته است.

نمونه سوالات استخدامی قوه قضاییه شغل مسئول ابلاغ و اجرا

این مجموعه شامل نمونه سوالات تألیفی و دانشگاهی دروس عمومی و تخصصی به همراه اصل سوالات استخدامی جهاد دانشگاهی [متولی برگزارکننده آزمون]و اصل سوالات سازمان سنجش می باشد که در بی شک مطالعه آن باعث آشنایی بیشتر شما با نحوه سوالات و افزایش آمادگی شما داوطلبان عزیز خواهد شد.

+ طبق متن آگهی استخدامی دروس امتحانی شغل مسئول ابلاغ و اجرا شامل دروس عمومی فناوری اطلاعات (مهارتهای هفت گانه) ICDL ، زبان و ادبیات فارسی ، معارف اسلامی ، زبان انگلیسی عمومی ، اطلاعات عمومی ، دانش اجتماعی و حقوق اساسی و هوش و توانمندی های عمومی و دروس تخصصی حقوق اساسی ، قانون آیین دادرسی مدنی ، قانون اجرای احکام مدنی ، آیین دادرسی کیفری ، حقوق عمومی ، حقوق مدنی و قانون مجازات اسلامی خواهد بود.

– با توجه به تجربیات سالهای قبل آزمون های استخدامی و تشکر و اعلام رضایت کاربران و داوطلبین گرامی و اظهار لطفشان نسبت به مجموعه های ما ،امسال نیز جهت سپاس گذاری و جلب بیشتر رضایت شما مجموعه ای کامل تر از نمونه سوالات را برای شما آماده کرده ایم.

+ – + با توجه توضیحات محتویات در چهار بخش شامل :

این مجموعه برای آزمون امسال بروزرسانی و آپدیت شده و در مجموعه حاوی بیش از 6240 نمونه سوالات در بخش های زیر می باشد.

+ بخش اول : قسمت نمونه سوالات دروس تخصصی شامل مواد زیر : (1800 سوال همراه با جواب)

+ 150 سوال حقوق اساسی به همراه پاسخ
+ 300 سوال آیین دادرسی مدنی به همراه پاسخ
+ 90 سوال اجرای احکام به همراه پاسخ
+ 230 سوال آیین دادرسی کیفری به همراه پاسخ
+ 300 سوال حقوق اداری و اساسی (حقوق عمومی) به همراه پاسخ
+ 220 سوال حقوق مدنی به همراه پاسخ
+ 510 سوال حقوق جزا عمومی و اختصاصی ( قانون مجازات اسلامی ) به همراه پاسخ

+ بخش دوم : قسمت نمونه سوالات دروس عمومی شامل مواد زیر : (3680 سوال همراه با جواب)

+ 550 نمونه سوال استاندارد ادبیات فارسی به همراه جواب
+ 450 نمونه سوال استاندارد معارف اسلامی به همراه جواب
+ 500 نمونه سوال استاندارد زبان انگلیـسی به همراه جواب
+ 765 نمونه سوال استاندارد فناوری اطلاعات [ICDL] به همراه جواب
+ 675 نمونه سوال استاندارد هوش و استعداد به همراه جواب
+ 740 نمونه سوال استاندارد اطلاعات عمومی ، دانش اجتماعی و حقوق اساسی
به همراه جواب

+ بخش سوم : اصل سوالات استخدامی سازمان سنجش: (660 سوال با جواب تشریحی)

[اصل سوالات استخدامی برگزار شده سازمان سنجش آزمون های استخدامی فراگیر دستگاههای اجرایی ، دستیاران ستادی ، آموزش و پرورش ، تأمین اجتماعی و …. شامل اصل سوالات دروس فناوری اطلاعات (مهارتهای هفتگانه ICDL ) – ریاضی و آمار مقدماتی – زبان و ادبیات فارسی- معارف اسلامی – زبان انگلیسی عمومی – اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی -هوش و توانمندیهای عمومی سالهای 93 – 95 به تعداد 660 سوال میباشد.]

+ بخش چهارم : اصل سوالات استخدامی جهاد دانشگاهی : ( 100سوال با جواب تستی )

[اصل سوالات عمومی استخدامی برگزار شده فراگیر ششم دستگاه های اجرایی کشور که توسط جهاد دانشگاهی برگزار شده است ]

 

+ توجه : تمامی سوالات دارای پاسخ بوده و فایل های دریافتی دارای قابلیت پرینت ( چاپ کاغذی ) می باشد و همچنین میتوانید فایل ها را در کامپیوتر ، تبلت و مبایل خود مشاهده و مطالعه نمایید .

– همانطور که ملاحضه کردید این مجموعه کمک آموزشی [ نمونه سوالات استخدامی قوه قضاییه شغل مسئول ابلاغ و اجرا ] با توجه به محتویات کامل و جامع ( دروس عمومی و تخصصی ) و اصل سوالات دوره های قبل و سازمان سنجش و جهاد دانشگاهی می تواند در آزمون استخدامی امسال قوه قضاییه (کارکنان اداری) برگ برنده شما نسبت به سایر رقبا باشد و با مطالعه این مجموعه گامی بلند به سوی استخدام شدن خود بر دارید.

» چطور این مجموعه نمونه سوالات استخدامی قوه قضاییه – مسئول ابلاغ و اجرا دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از کلیک بر خرید و دانلود فوری این مجموعه ، به سبد خرید انتقال داده می شوید ، پس از وارد کردن نام و ایمیل ، بر روی دکمه پرداخت و تکمیل خرید کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق ، لینک دانلود فوراً به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل خودتان را درست وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.

قیمت این محصول 38500 تومان میباشد
پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب