نمونه سوالات استخدامی موسسه مالی و اعتباری عسکریه

 این مجموعه که توسط گروه طلا فایل جهت کمک به کارجویان عزیز با نام [ نمونه سوالات استخدامی موسسه مالی و اعتباری عسکریه ] ارائه شده است شامل مجموعه سوالات پرتکرار آزمون های استخدامی مختلف که مطابق با سرفصل ها و موارد آزمون اعلام شده برای آزمون توسط این موسسه می باشد .

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی موسسه-مالی-و-اعتباری-عسکریه

با توجه به متن آگهی استخدام موسسه مالی و اعتباری عسکریه موارد آزمون استخدامی این موسسه شامل دروس هوش و ریاضی ، اقتصاد،زبان خارجه،زبان و ادبیات فارسی و معارف اسلامی میباشد.

بسته تهیه و عرضه شده طلا فایل نیز با توجه به موارد و دروس امتحانی شامل :

++ محتویات این بسته بسته از دانلود شامل موارد زیر می باشد :

200 سوال هوش و استعداد به همراه پاسخنامه

250 سوال ریاضیات به همراه پاسخ تشریحی

50 سوال اقتصاد ( خرد – کلان – عمومی ) به همراه پاسخنامه

300 سوال زبان خارجه به همراه پاسخنامه

250 سوال زبان و ادبیات فارسی به همراه پاسخنامه

250 سوال معارف اسلامی به همراه پاسخنامه

– توجه : تمامی سوالات دارای پاسخنامه و فرمت فایل ها پی دی اف ( PDF ) و با قابلیت پرینت و کپی بوده و همچنین میتوانید فایل ها را در تبلت و مبایل و رایانه خود مشاهده و مطالعه نمایید .

– شما هم اکنون می توانید با خرید و دانلود این مجوعه به یکی از روش های زیر گام بلندی برای موفقیت در آزمون استخدامی موسسه مالی و اعتباری عسکریه بردارید.

– این مجموعه در قالب یک فایل فشرده که حاوی تمامی مجموعه بالا می باشد جهت سهولت دانلود گنجانده شده است.

» چطور این مجموعه نمونه سوالات استخدامی موسسه مالی و اعتباری عسکریه دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از وارد کردن مشخصات که شامل ایمیل [ اختیاری ] و شماره موبایل [ صرفاً جهت تسهیل پشتیبانی بوده و ضروری ] است ، بر روی دکمه خرید و دانلود این مجموعه کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق قیمت مجموعه و نمونه سوالات ، لینک دانلود نمونه سوالات استخدامی موسسه مالی و اعتباری عسکریه به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل را نیز وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.
قیمت این محصول 3800 تومان میباشد
» پرداخت و خرید شما به منزله مطالعه کامل توضیحات و آگهی کامل از محتویات بسته و قبول قوانین سایت می باشد پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب