نمونه سوالات استخدامی شرکت پتروشیمیایی تخت جمشید پارس

این مجموعه ( نمونه سوالات استخدامی شرکت پتروشیمیایی تخت جمشید پارس ) از گروه طلافایل جهت آزمون استخدامی شرکت پتروشیمیایی تخت جمشید پارس( پتروشیمی ) گردآوری ، تدوین و برای دانلود و مطالعه داوطلبین گرامی قرار داده شده است.

این بسته با توجه به آزمون استخدامی ادوار گذشته شرکت پتروشیمی تخت جمشید پارس و آخرین آگهی این شرکت ، تهیه و عرضه گردیده است.

دانلود نمونه سوالات استخدامی شرکت پتروشیمیایی تخت جمشید پارس عسلویه

– محتویات این بسته با توجه به آزمون استخدامی ادوار گذشته شامل زبان وادبیات فارسی، معارف اسلامی ، زبان انگلیسی ، اطلاعات عمومی و مبانی قانونی ، کامپیوتر و آی سی دی ال ، هوش و استعداد تحصیلی است.

– نمونه سوالات پیشنهادی این مجموعه شامل نمونه سوالات تألیفی پرتکرار آزمون های مختلف استخدامی می باشد که حاوی محتویات زیر است.

-+ با توجه به توضیحات ارائه شده محتویات این مجموعه شامل :

-+- 550 سوال زبان و ادبیات فارسی به همراه پاسخنامه ( جواب )

-+- 520 سوال معارف اسلامی به همراه پاسخنامه ( جواب )

-+- 630 سوال زبان انگلیسی به همراه پاسخنامه   ( جواب )

-+- 550 سوال اطلاعات عمومی و مبانی قانونی به همراه پاسخنامه ( جواب )

-+- 450 سوال کامپیوتر و آی سی دی ال به همراه پاسخنامه ( جواب )

-+- 475 سوال هوش و استعداد تحصیلی به همراه پاسخنامه ( جواب )

+ توجه : کلیه نمونه سوالات دارای پاسخ بوده و فایل ها دارای قبلیت پرینت ( چاپ کاغذی ) و کاربران گرامی نیز می توانند فایل سوالات را در کامپیوتر ، تبلت و یا موبایل خود مشاهده و مطالعه نمایند.

+ این مجموعه با توجه به محتویات ارائه شده می تواند گامی بلند بسوی استخدام شدن شما در شرکت پتروشیمی تخت جمشید پارس باشد….

» چطور این مجموعه نمونه سوالات استخدامی شرکت پتروشیمیایی تخت جمشید پارس دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از کلیک بر خرید و دانلود فوری این مجموعه ، به سبد خرید انتقال داده می شوید ، پس از وارد کردن نام و ایمیل ، بر روی دکمه پرداخت و تکمیل خرید کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق ، لینک دانلود فوراً به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل خودتان را درست وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.

قیمت این محصول 26500 تومان میباشد
پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب