نمونه سوالات استخدامی دیوان محاسبات کشور

این مجموعه از نمونه سوالات جهت آمادگی داوطلبین گرامی شرکت در آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور تهیه و برای مطالعه شما عزیزان قرار گرفته است.

– با توجه متن آگهی استخدامی ، آزمون در دو قسمت عمومی ( مشترک برای کلیه داوطلبین ) و تخصصی ( مرتبط با رشته شغلی ) خواهد بود که قسمت عموی و مشترک سوالات شامل ۱-معارف اسلامی ۲-ریاضی وآمارمقدماتی ۳-زبان انگلیسی عمومی ۴-مسائل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی ۵-زبان وادبیات فارسی ۶-فناوری اطلاعات (مهارتهای هفتگانه I.C.D.L) می باشد.

نمونه سوالات استخدامی دیوان محاسبات کشور
+ با توجه به  توضیحات کارشناس طلافایل نمونه سوالات پرتکرار استخدامی سال های قبل را در قالب مجموعه زیر ، طبق سرفصل های آزمون عمومی و مشترک برای کلیه رشته ها جهت دانلود قرار داده است.

— + محتویات این بسته با توجه توضیحات شامل :

+ 470 سوال استاندارد و پرتکرار معارف اسلامی همراه با جواب

+ 350 سوال استاندارد و پرتکرار ریاضی و آمار مقدماتی همراه با جواب

+ 330 سوال استاندارد و پرتکرار زبان انگلیسی عمومی همراه با جواب

+ 350 سوال استاندارد و پرتکرار مسائل سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی همراه با جواب

+ 320 سوال استاندارد و پرتکرار زبان و ادبیات فارسی همراه با جواب

+ 490 سوال استاندارد و پرتکرار فناوری اطلاعات (مهارتهای هفتگانه I.C.D.L) همراه با جواب

-+ نکته : تمامی فایل ها و سوالات دارای پاسخنامه و دارای قابلیت پرینت می باشند و همچنین میتوانید این مجموعه را در مبایل ، تبلت و کامپیوتر شخصی خود مطالعه نمایید.

+ مزیت های ویژه ی این بسته نمونه سوالات استخدامی دیوان محاسبات کشور :
۱- حاوی سوالات غیر تکراری و استاندارد
۲- حاوی سوالات مطابق با سرفصل های آزمون امسال
۳- حاوی سوالات جدید
۴- حاوی سوالات پرتکرار
۵- کمیت و کیفیت بالا
6- کنترل چندین باره و دقت در حداقل کردن خطای انسانی در طراحی سوالات
7- قیمت پایین تر نسبت به سایت های مشابه
– همانطور که ملاحضه کردید این مجموعه با توجه به محتویات می تواند در آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور  کلید برتری شما نسبت به سایر رقبا باشد و با مطالعه این مجموعه گامی بلند به سوی استخدام شدن خود در دیوان محاسبات کشور بردارید.پس وقت و زمان را از دست ندهید…..
» چطور این مجموعه نمونه سوالات استخدامی دیوان محاسبات کشور دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از وارد کردن مشخصات که شامل ایمیل [ اختیاری ] و شماره موبایل [ صرفاً جهت تسهیل پشتیبانی بوده و ضروری ] است ، بر روی دکمه خرید و دانلود این مجموعه کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق قیمت مجموعه و نمونه سوالات ، لینک دانلود نمونه سوالات استخدامی دیوان محاسبات کشور به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل را نیز وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.
قیمت این محصول 1700 تومان میباشد
» پرداخت و خرید شما به منزله مطالعه کامل توضیحات و آگهی کامل از محتویات بسته و قبول قوانین سایت می باشد پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب