تحقیق درباره بنیاد کارنگی برای صلح بین الملل

چکیده تحقیق درباره بنیاد کارنگی برای صلح بین الملل :

بنیاد کارنگی برای صلح بین الملل  یکی از تأثیرگذارترین کانون های تفکر علوم سیاسی و روابط بین الملل در آمریکا است که موضوع سیاست جهانی را با تمرکز بر صلح در سطح بین المللی پیگیری می کند. اهمیت این کانون تفکر بیشتر از آن جهت مطرح است که سیاست خارجی آمریکا را با بررسی ها و توصیه های خود تحت تأثیر قرار می دهد یا به بیان بهتر شکل می دهد. در اساسنامه بنیاد کارنگی این موضوع تصریح شده که بنیاد کارنگی ماهیتی جهانی داشته و به فعالیت های فراحزبی مبادرت می ورزد. بنیاد کارنگی توسط اندرو کارنگی ، در 25 نوامبر 1910 تاسیس شد. این بنیاد اولین مرکز تحقیقاتی در عرصه سیاست جهانی محسوب می شود….

 تحقیق درباره بنیاد کارنگی برای صلح بین الملل

-* متن کامل تحقیق بنیاد کارنگی برای صلح بین الملل در 14 صفحه با فرمت ورد (Word) و قابل ویرایش برای دانلود قرار داده شده است.

– سرفصل ها و عناوین تحقیق بنیاد کارنگی برای صلح بین الملل :
 
مقدمه، بنیاد کارنگی در یک نگاه، تاریخچه کارنگی، مراکز مطالعاتی، مدیریت کارنگی، موضوعات پژوهشی، مرکز کنفرانس کارنگی، برنامه خاور میانه کارنگی، کارشناسان برنامه خاور میانه کارنگی، کارنگی و ایران، کارشناسان بنیاد کارنگی در امور ایران.
» چطور این مجموعه تحقیق درباره بنیاد کارنگی برای صلح بین الملل دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از وارد کردن مشخصات که شامل ایمیل [ اختیاری ] و شماره موبایل [ صرفاً جهت تسهیل پشتیبانی بوده و ضروری ] است ، بر روی دکمه خرید و دانلود این مجموعه کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق قیمت مجموعه و نمونه سوالات ، لینک دانلود تحقیق درباره بنیاد کارنگی برای صلح بین الملل به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل را نیز وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.
قیمت این محصول 6700 تومان میباشد
» پرداخت و خرید شما به منزله مطالعه کامل توضیحات و آگهی کامل از محتویات بسته و قبول قوانین سایت می باشد پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب